عشق مامان و بابا احسانعشق مامان و بابا احسان، تا این لحظه: 14 سال و 10 ماه و 14 روز سن داره

خاطرات احسان مامان

ناخن

1391/4/26 8:22
نویسنده : مامان احسان
504 بازدید
اشتراک گذاری

سلام پسر قشنگمقلب

      چند روز پیش توی وبلاگ یکی از دوستان (علی خوشتیپ) میخوندم که مامانی علی خوشحال بود از اینکه علی آقا دیگه ناخن هاش رو نمیجوه  و به این فکر میکردم که چقدر بده که بچه آدم این کارو بکنه و آدمو حرص بده  بعدش رفتم خونه و دیدم که همش دستت رو میبری توی دهانت وناخن هاتو میجوی و هر چی منو  بابایی میگیم نکن میگی دوست دارم  هرچی برات دلیل و منطق میاریم که اگر دستتو بکنی توی دهنت میکروب میره توی دلت ، دلت درد میگیره بازم میگی دوست دارم و این دوست دارمتو هم چنان غلیظ میگی که کفر منو باباییو در میاری خلاصه نمیدونم باهات چطوری رفتار کنم و خیلی ناراحتم .ناراحت

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (5)

مامان صدف
26 تیر 91 10:15
نگران نباش عزیزم. من خیلی از بچه ها رو دیدم که تو این سن ناخن میجون. ولی بعد چند وقت از سرشون میپره. تقصیر شما نیست.
زهرا از نی نی وبلاگ213
27 تیر 91 10:14
امیدوارم زودتر یه عادت خوب جایگزین ناخن جویدنت بشه خاله جون


ممنون خاله مهربون
زهرا از نی نی وبلاگ213
27 تیر 91 10:15
سلاااااااااااام ممنونم که اومدید و مطالبمو خوندید. از آشناییتون خوشحالم و وبلاگ قشنگ شما رو لینک کردم به امید دوستی پایدار
نسترن(مامان نیروانا)
27 تیر 91 10:40
قربونت برم...ااخه پسمل به این نازی این کارا بعیده...مامانی جون یکبار شنیدم لاکهایی هست که خیلی تلخ مزست و برای همین کاره...حقیقت از صحت مطلب اطلاع ندارم ولی شما هم بپرسین..فکر کنم راه بدی نباشه...


ممنون از راهنماییت گلم
مامان سمانه
27 تیر 91 15:22
آخ فدات بشم گل پسر خاله
امیدوارم به حرف مامان و بابا گوش بدی و این کارو دیگه انجام ندی
مامان احسان جون من در این مورد هیچ اطلاعی ندارم که بتونم کمکت کنم شرمنده


ممنون از لطفت عزیزم