عشق مامان و بابا احسانعشق مامان و بابا احسان، تا این لحظه: 14 سال و 10 ماه و 14 روز سن داره

خاطرات احسان مامان

شعر

1391/4/20 16:08
نویسنده : مامان احسان
428 بازدید
اشتراک گذاری

این روزها این شعر ها رو میخونی شیرینم

niniweblog.com

تولدت مبارک گل پونه       گل عزیز من یکی یک دونه

همه ترانه هام پیشکش چشمات        دلم میخواد فقط از تو بخونههههههه

niniweblog.com

ماه سپید و زیبا تو آسمون نشسته      کنار اون یک عالم ستاره حلقه بسته

مثل یک انگشتره نگین داره هزارتا        شب که میشه دوباره میشینه پیش ابرهاااااااااااااا

niniweblog.com

مادر من مادر من تو یاری و یاور من        مادر چه مهربونه دردمنو  میدونه

 زخم منو میبنده  بی عذر و بی بهونهههههههههههه   

آخر همشو آهنگ میزنی فدات شم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (6)

مامانی درسا
21 تیر 91 2:07
ای جونم فدای خوندش برم من
بابای دوقلوها
21 تیر 91 17:34
به به چه شعرهای قشنگی آفریییییییییین به احسانی گل
مامان پریسا
22 تیر 91 13:54
چه شعرهای خوشکلی آفرین به گل پسر
مامان زهره
24 تیر 91 15:54
چه شعر قشنگي كي بهش ياد داده؟!


خودم
مامان زهره
25 تیر 91 9:18
درزمان ما بزرگترها دوست داشتن ما زود بزرگ بشيم ، براي همين زياد بچگي نكرديم ولي من دوست دارم حالا حالا ها محمد سپهر بچگي كنه


واقعا
مامان زهره
26 تیر 91 9:55
عزيز دلم هنر عكاسي محمد سپهر را در صفحه گذاشتم خوشحال مي شم نظراتتون را بدونم


الان میام عزیزم