عشق مامان و بابا احسانعشق مامان و بابا احسان، تا این لحظه: 14 سال و 10 ماه و 19 روز سن داره

خاطرات احسان مامان

چند روز تا تولد

1391/4/3 15:44
نویسنده : مامان احسان
497 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عسل مامان

      سه روز دیگه تولدته عزیز دل مامان .باورم نمیشه داری میری توی چهار سال . وقتی خیلی کوچولو بودی هر بچه سه الی چهار ساله ای رو میدیدم توی دلم میگفتم خوش بحال مامانش یعنی میشه یک روز احسان من هم اینقدری بشه که خودش راه بره ،حرف بزنه ،خوب و بد رو متوجه بشه و.... اما حالا که اینقدری شدی میبینم که چقدر زود بزرگ شدی البته دست مامان جون و بابا جون درد نکنه که برات خیلی زحمت میکشن (راستی یک عالمه سوغاتی هم از مکه هم برای من و هم برای شما و هم بابایی آوردن) و هر بار که نگاهت میکنم و تو با اون صدای نازت میگی مانی دوستت دارم انگار تموم خوشی های عالم مال من میشه .هر بار که خسته میام خونه و تو با اون دستهای کوچولوت موهامو ناز میکنی نمیدونی چه حالی میشم فقط  اینو بدون که توی این دنیا از هر کس و هر چیز برام مهمتری و با تو بودن بهترین حس دنیاست شکلکهای جالب 
آروین. دوست دارم وقتی بزرگ شدی و مرد شدی تو هم از اینکه من مامانتم احساس خوبی داشته باشی .عسلکم عاشقانه دوستت دارم. 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (11)

نایسل
3 تیر 91 17:44
چشای خودت خوشگله که خوشگل میبینه عزیز دلم
مامان نیروانا
4 تیر 91 23:07
سلام معصومه جون، خیلی خوشوقت شدم به وبلاگ نیروانام سر زدی و نظر پر مهر گذاشتی.
چه به موقع رسیدم سر تولد احسان جون! تولدت مبارک عزیز دل، شاد زی نازنین. میبوسمت گلم
با افتخار لینکتون میکنم

ممنون فریبا جون من هم لینکتون کردم
مامان زهره
5 تیر 91 9:09
عزيزم خيلي با احساس نوشتي.خب خداراشكر تولد داريم پيشاپيش مبارك.اگر كمكي مي خواي بگو


قربون محبتت
مامان زهره
5 تیر 91 9:10
خصوص داري
مامان زهره
5 تیر 91 10:49
دوست خوبم ، محمد سپهر در مسابقه ني ني خانه دار شركت كرده دوست داشتين راي بدين .اين هم نشاني اش: http://sheklak_mohammad.niniweblog.com/post931.php
مامان کیارش
5 تیر 91 14:10
سلام سلام صد تا سلام با یه بغل تولدت مبارک ایشالا صد ساله شی
مامانی درسا
6 تیر 91 2:20
عزیزم تولدت مبارک انشاالله 120 ساله شی .....
مامانی نازلی طهورا
6 تیر 91 2:30
خوشگل خانم تولدت مبارک
مامانی نازلی طهورا
6 تیر 91 2:34
عزیزم خیلی میبخشی اشتباهی بجای گل پسر نوشتم خوشگل خانم نه اینکه خودم دخمل دارم همه رو به چشم دخمل میبینمگل پسرت هم بی تقصیر نبود از بس نازه فکر کردم دخمله خلاصه که دوباره تبریک میگم گل پسر قند عسل تولدت مبارک
مامي نسيم ( مامان ملودي )
6 تیر 91 9:16
عزيزم تولدت مبارك
مامان سمانه
11 تیر 91 2:44
با کلی شرمندگی سلام الهی من فدات بشم که وارد 4 سال شدی عزیزم خاله جون ببخشید که دیر میگم تولدت مبارک آخه با وجود بردیا دیر به دیر میام شما ببخش امیدوارم 120 ساله بشی عزیز خاله