عشق مامان و بابا احسانعشق مامان و بابا احسان، تا این لحظه: 14 سال و 10 ماه و 19 روز سن داره

خاطرات احسان مامان

روز تولد عشق مامان و بابا

1391/4/6 13:27
نویسنده : مامان احسان
350 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عزیییییییییزم قلبتولدت مبارک ماهکمماچ

امروز همون روزیه که خدا شما رو به من داد مامانی قشنگم نمیدونی امروز چقدر خوشحالم .صبح که از خواب بیدار شدی بهتون گفتم پسر نازم تولدت مبارک و شما گفتی ممنون پس کیکم کوش ؟ گفتم ایشاله بعد از ظهر که از سر کار برگشتم خونه براتون کیک هم میگیرم امسال بنا به دلایلی توی تولدت فقط مامان جون اینا هستن امیدوارم که بهت خوش بگذره عزیزکم عشقم امیدم تمام آرزوهام دوستت دارم و نفسم به نفس تو بسته است پس همیشه خورشید زندگیمون باش و بتاب عسل مامان.

این هم چندتا عکس از دیشب :

قربون اون نگاهتفدای لبخند ژکوندتعاشقتم احسانیمامان فدای اون ژستت

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (5)

مامان زهرا
6 تیر 91 11:54
تولد تولد تولدت مبارک صدو بیست ساله شی
مامان زهرا
6 تیر 91 11:54
پسر شما هم سن دختر من است خوشحال میشم به ما هم سر بزنید
مامان علی خوشتیپ
6 تیر 91 12:47
تولدت مبارک عزیزم.الهی 120 ساله شی
مامان سمانه
11 تیر 91 2:46
عزیز دلم تولدت مبارک قربونت برم که اینقدر تو عکسات شیرین میخندی خیلی عکسات خوشگلن مثل خودت
نایسل
17 تیر 91 14:06
آخ واقعااااااااااااااااااااااا چقدر دلم نی نی میخواد


بزودی میاد توی دلت کمی صبر کن