عشق مامان و بابا احسانعشق مامان و بابا احسان، تا این لحظه: 14 سال و 10 ماه و 4 روز سن داره

خاطرات احسان مامان

بستنی

1391/3/2 15:39
نویسنده : مامان احسان
563 بازدید
اشتراک گذاری

سلام طلایی مامان

 

   چند روزیه که وقتی با بابایی میایم خونه مامان جون اینا دنبالت میگی بریم بستنی بخریم. بنده خدا بابایی هم در هر مغازه ای که شما دستور بدید پارک میکنه و اوامر شمارو اطاعت میکنه .شما هم که هر روز یه مدل جدید هوس میکنی شکلکهای جالب آروینو اونهایی که بابایی روز قبل براتون خریده رو قبول نداری .خلاصه هر روز بعد از پیاده سازی پروژه بستنی باید شمارو ببرن توی محوطه و حسابی باهاتون توپ بازی شکلکهای جالب آروینو دنبال بازیشکلکهای جالب آروین کنن .من همیجا از همسر عزیزم شکلکهای جالب و متنوع آروین برای تموم مهربونیهاش تشکر میکنم و امیدوارم خداوند مهربون توی همه کاراش یار و یاورش باشه.شبها هم موقع خواب خودت میری و مسواک میزنی شکلکهای جالب و متنوع آروین.مامان جون و باباجون و دایی محمد رضا و دایی ماهان هم ١٤ خرداد انشالله میخوان برن مکه به خاطر همین من مجبورم شمارو با خودم بیارم اداره و بگذارمتون مهد glitters of school- boy writes.فعلا که هر وقت از مهد تعریف میکنم با کمال میل استقبال میکنی دیروز هم رفتم و فضای مهد رو دیدم با مربی گروه سنی شما هم صحبت کردم به نظر خانم مهربونی میومد بهم گفتن یک روز باید امتحانی یک ساعت ببرمت اونجا امیدوارم که خوشت بیاد خیلی نگرانتم آخه شما تا حالا به جز خونه مامان جون اینا جای دیگه ای نرفتی. دوستت دارم عسلکماچ

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (1)

زهرا
3 خرداد 91 15:09
سلام مامانی خوب هستین گل پسرتون چطورن ؟امیدوارم خوب باشن.خوش مامان جون اینا مکه میرن بگین مارو هم از دعای خیرشون بی نسیب نکنن. خیلی دوستون دارم. احسان کوچولو رو هم از طرف من ببوسین.قربان شما زهرا=