عشق مامان و بابا احسانعشق مامان و بابا احسان، تا این لحظه: 14 سال و 10 ماه و 4 روز سن داره

خاطرات احسان مامان

روز مادر

1391/2/24 10:51
نویسنده : مامان احسان
452 بازدید
اشتراک گذاری

سلام خوشگل خوشگلاقلب

  دیروز اداره مامانی بعد از هرگز یه جشن درست و حسابی برامون گرفته بود خوش گذشت جای تو هم پیشم خیلی خالی بود دوست داشتم با خودم ببرمت ولی همه گفتن خسته میشی .دیشب موقع خواب بغلت کردم و گفتم خدایا شکرت که پسر به این آقایی و خوشگلی بهم دادی و یه بوست کردم هنوز روی رختخوابت نذاشته بودمت که دیدم سرتو رو به آسمون کردی و گفتی خدایا شکرت که مامان به این خانومی و خوشگلی بهم دادی و زودی بوسم کردیو چشماتو بستی .الهی مامان فدات شم که اینقدر قشنگ میتونی حرفهامونو به خودمون برگردونی دوستت دارم عسلم و عاشقتم . بعداز ظهر هم اول رفتیم خونه مامان جونی و روز مادر رو بهشون تبریک گفتیم بعد رفتیم خونه مامان بزرگ که دیدیم بنده خدا یه کم حال نداره خلاصه دوساعتی رو هم اونجا بودیم و برگشتیم خونه امیدوارم سایه همه پدر و مادر ها روی سر بچه هاشون باشه .از همین جا از مامان گلم که زحمتهای خیلی خیلی زیادی برام کشیدن و الان هم میکشن ممنونم و از خداوند بلند مرتبه میخوام که همیشه تنشون رو سالم و دلشون رو شاد کنن میبوسمت مامانی گلم واما شما آقا احسان وقتی بزرگ شدی یادت نره که مامان جونی و باباجونی برای شما خیلی زحمت کشیدن دستشونو ببوسقلب

 قلباین روز را به همه همه همه مامان های مهربون دنیا تبریک میگم قلب

http://www.radsms.com/wp-content/gallery/card_postal_rooze_madar_en/12.jpg

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (9)

نایسل
24 اردیبهشت 91 10:47
مرسی عزیزم نظرر لطفته
مامان احسان
24 اردیبهشت 91 11:43
سلام مامان معصومه جان روزت مبارک


ممنون عزیزم
زهرا
24 اردیبهشت 91 15:25
سلام مامانی احسان خوب هستین.منم به نوبه خودم روز مادر رو بهت تبریک میگم میدونم دیرشده آخه دیروز نتونستم سایت دانشگاه برم.راستی امرخیرتون هم مبارکه ایشالله به خوبی ومیمنت.قربان شما زهرا


ممنونم عزیزم
مامان علي خوشتيپ
26 اردیبهشت 91 0:54
ممنون از حضورتون
روزتون مبارك.ببوسيد گل پسر رو از طرفمون

ممنون عزیزم
مامان سمانه
31 اردیبهشت 91 1:24
من که همیشه گفتم این پسرمون خیلی شیرین زبونه قربونش بره خاله و ممنون بابت پیغام تبریکتون
عمه ی لارا
31 اردیبهشت 91 20:27

▄▀▄♥
▄▀▄▀♥
▄▀▄▀▄♥
▄▀▄▀▄▀♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥
▄▀▄▀▄▀▄▀▄▀▄▀▄▀▄▀♥
▄▀▄▀▄▀▄▀▄▀▄▀▄▀▄♥
▄▀▄▀▄▀▄▀▄▀▄▀▄▀♥
▄دوست دارممم▀▄▀▄♥
▄▀▄▀▄▀▄▀▄▀▄▀♥
▄▀▄▀▄▀▄▀▄▀▄▀♥
▄▀▄▀▄▀▄▀▄▀▄▀▄♥
▄▀▄▀▄▀▄▀▄▀▄▀▄▀♥
▄▀▄▀▄▀▄▀▄▀▄▀▄▀▄♥
▄▀▄▀▄▀▄▀▄▀▄▀▄▀▄▀♥
▄▀▄▀▄▀♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥
▄▀▄▀▄♥
▄▀▄▀♥
▄▀▄♥
▄▀♥


ممنون عزیزم
نایسل
1 خرداد 91 10:07
قربونت برم مرسی
عمه ی لارا
1 خرداد 91 10:53
سلام مامانی مهربون آدرس وب لاگ لارا همین وبیه که براش نظر می زارید. http://eshghemalara.niniweblog.com
عمه ی لارا
1 خرداد 91 10:54
من شما رو لینک کردم مامانی


باعث افتخاره