عشق مامان و بابا احسانعشق مامان و بابا احسان، تا این لحظه: 14 سال و 10 ماه و 13 روز سن داره

خاطرات احسان مامان

مرخصي

1393/8/17 14:59
نویسنده : مامان احسان
414 بازدید
اشتراک گذاری

سلام ماه من

    هفته پيش هفته خيلي خوبي بود براي شما و البته من كنار هم بوديم .ديروز هم رفتيم خونه مامان بزرگ اينا .كمي سردت بود حدس زدم كه شايد سرما خورده باشي ولي علامتي نداشت .تا اينكه شب تب كردي و تا صبح ناله و گريه ميكردي .خلاصه من هم يه پيام دادم به رئيسم و نرفتم اداره و با هم مونديم خونه الان هم كمي بي حوصله و بي حالي .مامانئ جون و باباجون اومدن هرچي اصرار كردن قبول نكردي كه بريم دكتر ولي بابايي كه بياد با هم ميبريمت دكتر .دوستت دارم گلم عاشقتم .اين چندتا عكس هم از ديروز توي گوشيم بود كه ميگذارم برات .دردهات به جونم ماماني زود خوب شو .

 

پسندها (3)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (11)

مامان آويسا و علي كوچولو
18 آبان 93 12:40
بلا دوره گلم.مراقب خودت باش إحسان جون.
مامان احسان
پاسخ
ممنون نسرين عزيز
♥مرجان مامان آران و باران♥
20 آبان 93 1:37
سلام قربونتون برم واقعا ببخشید دیر اومدم دلم کلی تنگیده بود نیبوسمتون زیادددد دوستمممم
تا ابددونفره
20 آبان 93 11:33
سلام عزیزم.خوبی آخی نازی گل پسری سرما خوردهایشالا زود زود خوب شه عزیزم
مامان احسان
پاسخ
سلام ممنون نسترن جان الان بهتره
سما مامان مرسانا
21 آبان 93 13:38
سلام عجب گل پسري ماشالا خدا حفظش كنه عزيز دلم ممنون ميشم به منم سربزني با افتخار لينك شدي تو هم بلينك
مامان احسان
پاسخ
سلام خوناشحالم از آشناييتون
تا ابددونفره
26 آبان 93 9:39
سلام عزیزمخوبو خوشین ایشالاحال گل پسری چطوره.امیدوارم خوب خوب شده باشه
مامان احسان
پاسخ
سلام نسترن جون ممنون خداروشکر بله بهتره خداروشکر
مامان مریم
27 آبان 93 11:18
مواظبش باش عزیزم. الان چطوره؟؟؟؟ کیفیت عکست تو حلقم
مامان احسان
پاسخ
مرسی گلمالن خوبه خداروشکر
ستارگان آسمان من
2 آذر 93 0:29
سلاااممم عزیزم...بالاخره شما موفق شدی نظر بزاری؟..نظرای دو روز پیشتم اومده فقط نرسیده بودم تایید کنم
ستارگان آسمان من
2 آذر 93 0:29
خصوصی بود
زری مامان
4 آذر 93 19:13
دلم برات تنگیده معصومه جون کجااایی دیگه کم پیش ما میای
مامان احسان
پاسخ
هستم عزیزم یه کم سرم شلوغه
بانو
6 آذر 93 12:28
سلام برای بچه ها قانون، قانون است! www.banoo.ir/post/1299 منتظر حضورتان هستیم. جامعه مجازی بانو