عشق مامان و بابا احسانعشق مامان و بابا احسان، تا این لحظه: 14 سال و 10 ماه و 14 روز سن داره

خاطرات احسان مامان

اولين دندانپزشكي

1393/9/9 14:54
نویسنده : مامان احسان
351 بازدید
اشتراک گذاری

سلام ماه خوشگلم بوس

  ديروز بعد از ظهر با هم رفتيم دندانپزشكي .البته هفته پيش معاينه شديم و عكس انداختيم ديروز هم رفتيم تا دكتر هم دندون شمارو پر كنه هم دندون عقل مامانيو بكشه .آخه يكي از دندونهاي آسيات كمي رنگش عوض شده بود .خلاصه اول دندون شما رو پر كردن و بعدش هم دندون منو كشيدن .مثل آقاها اولش هيچي نگفتي ولي در حين تراشيدن دندونت كمي دردت گرفتو و صدات در اومد ولي بنده خدا دكتر سريع كارشونو انجام دادن . من هم خيلي اذيت شدم .امروز هم با همديگه مونديم خونه .بابايي هم مرخصي گرفتو و چون من حالم زياد خوب نبود مونده پيشمون .عزيزم از دندونهاي نازت خوب مراقبت كن تا ديگه مجبور نشي بري دندونپزشكي .البته دكتر گفت مشخصه كه هر دوتاييمون بهداشت دهان و دندان رو خوب رعايت كرديم .كلي هم از خوشگليت تعريف كردن و گفتن حتما برات اسپند دود كنم .البته آقاي دكتر يه ماشين كوچولو هم بهت جايزه دادن . دوستت دارم عسلكم .

اينجا هم دم در خونمون يه گچ پيدا كردي و باهاش يه موشك كشيدي

واما هر شب بعد از درس خوندن من چند دقيقه اي با لب تاب بازي ميكني

هميشه شاد و تندرست باشي گلم

پسندها (3)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (7)

بانو
16 آذر 93 10:46
سلام مجموعه های آموزشی کودکان؛ فرصت یا تهدید www.banoo.ir/post/1358 منتظر حضورتان هستیم. جامعه مجازی بانو
محبوبه مامان الینا
24 آذر 93 12:51
بله دیگه گل پسر ما از بس خوشگله دل همه رو میبره چطوری خواهر جونم؟خوبی عزیزم؟خوش میگذره؟
مامان احسان
پاسخ
سلاااااااااااااااااااام خوبم تو خوبی چه خبرا؟
زری مامان
27 آذر 93 0:03
عزیزممممم آفرین به آقاییش منم باید مهدیار رو ببرم دندونپزشکی ولی میترسم که نتونه تحمل کنه و بی قرار بشه
مامان احسان
پاسخ
نه مطمئن باش مرد شده و راحت قبول ميكنه
زری مامان
27 آذر 93 0:04
خصوصی دوست جونم
مامان احسان
پاسخ
ممنون دوست مهربونم
♥مرجان مامان آران و باران♥
30 آذر 93 0:00
عزیز دلم افرین پسر اقاااااااا دوستت دارم مهربونممممممم میبوسمنون معصومه جونممم
مامان صدف
13 دی 93 10:37
کرم دندون خر است
مامان احسان
پاسخ
آی گفتی واقعا خر است
مامان زهره
11 اسفند 93 0:14
آمین