عشق مامان و بابا احسانعشق مامان و بابا احسان، تا این لحظه: 14 سال و 10 ماه و 14 روز سن داره

خاطرات احسان مامان

تب و بیحالی

1393/7/12 13:35
نویسنده : مامان احسان
712 بازدید
اشتراک گذاری

سلام ماه کوچولوی مامان بوس

   روز سه شنبه بهم گفتی دلت حلیم میخواد من هم زنگ زدم به مامان جون و گفتم چهارشنبه ظهر برات بپزن .مامان جون بنده خدا روز 4 شنبه ساعت 11 اومده دنبالت و برده بودت خونشون  همون موقع به من زد و گفت که خوابت میاد من تعجب کردم آخه همیشه تورو باید بزور بخوابونیم .خلاصه ساعت 11.30 خوابیده بودی و ساعت 2.30 بیدارشده بودی و ناهار خورده بودی .حدودای ساعت 4 بود که باباجون بهم زنگ زد و گفت که تب داری و به شدت بهانه منو میگیری .دیگه نمیدونم چطوری خودمو به خونه رسوندم اونقدر بیحال بودی که توی بغلم افتادی .باباجون و مامان جون هر چی اصرار کرده بودن باهاشون دکتر نرفته بودی .بعد که اومدم با باباجون با هم بردیمت دکتر .اونقدر تبت بالا بود که دکتر سریع یه آمپول بهت زد .وقتی از دکتر برگشتیم خوابیدی و تا صبح هم بیتاب بودی ولی خداروشکر الان بهتری . دیروز و پریروز هم شروع کردم برات یه شال و کلاه جدید میبافم .هر سال برات میبافم .تازه امسال گفتی هدبند و مچ بند هم بباف .من هم اطاعت امر میکنم .الان هم که زنگ زدم مهد مربیت گفت که خدارو شکر حالت خوبه .خدایا شکرت پسرمو به تو میسپارم  خودت نگه دارش باش .بوس

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (4)

محبوبه مامان الینا
14 مهر 93 7:35
سلام معصومه جون.خدا بد ندهای وای من باز مهر اومد و مریضی ها هم شروع شد الان چطوره احسان نازم؟ بهتر شده؟ میبوسمش
مامان احسان
پاسخ
سلام خواهری خداروشکر الان بهتره
بانو
14 مهر 93 15:17
سلام تدابیر پزشکی قبل از بارداری www.banoo.ir/post/1088 منتظر حضورتان هستیم. جامعه مجازی بانو
cafearoos.com
19 مهر 93 10:47
بعععله چه مامان خوبی...
مامان احسان
پاسخ
ممنون
فایضه مامانه عسل
28 آذر 93 17:51
سلام خوبین ؟ مامان احسان جان به رای شما برای جشنواره نی نی وبلاگ نیاز دارم .... عکس کاردستی دخترم توی وبم هست برای رای دادن به دخترم... لطفا و خواهشا عدد 4 رو به شماره 1000891010 اس کنین تا شانسمون برای برنده شدن بیشتر شه ممنون....