عشق مامان و بابا احسانعشق مامان و بابا احسان، تا این لحظه: 14 سال و 10 ماه و 14 روز سن داره

خاطرات احسان مامان

روز اول مهر ، روز اول پیش دبستانی

1393/7/1 11:25
نویسنده : مامان احسان
437 بازدید
اشتراک گذاری

سلام ماه من محبت

    امروز صبح زود بیدارت نکردم ساعت 8 حاضرت کردم با لباس فرم جدید و کیف و کفش نو  .چه حس قشنگی بود یاد روز اول مدرسه خودم افتادم . خیلی خوشحال بودی عسلم و عجله داشتی که زودتر بری سر کلاست .موفق باشی عشق مامان .امیدوارم روزی رو شاهد باشم که میری دانشگاه عسلم .محبت

پسندها (3)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (14)

محبوبه مامان الینا
2 مهر 93 8:33
ای جان عزیزم انشاله عکس دانشگاه رفتنشو بزاری خواهری بلاچه چه خوشحالم هست
مامان احسان
پاسخ
ممنون خواهری
مریم(پرنیاوبردیا)
4 مهر 93 9:13
سلام عزیزم تاخییر منو بپذیرید عزیزممممممم چه لباس قشنگی.... چه کتونی خومشلی..... چه مامان خوبی که صبح گذاشته پسر گل ش بیشتر استراحت کنه.... ایشالله روز اول دانشگا رفتنت عزیزم
تا ابددونفره
6 مهر 93 17:29
سلام عزیزم.خوبی دوستمآخی مبارک باشه روز اول پیش دبستانی آقا احسانایشالا دانشگاه رفتنشچه تیپی هم زده ماشالا.خدا حفظش کنه
مامان احسان
پاسخ
سلام ممنون نسترن جان
محبوبه مامان الینا
7 مهر 93 10:50
سلام عزیزم صبح تو هم بخیر خواهرجونم
مامان احسان
پاسخ
ممنون خواهر خوبم
بانو
7 مهر 93 11:15
سلام تزئین غذا برای کودکان بد غذا www.banoo.ir/post/1101 منتظر حضورتان هستیم. جامعه مجازی بانو
مانی محیا
7 مهر 93 14:12
عسیسم جیگر خاله. عکس دومادیش دوستم
مامان احسان
پاسخ
ممنون مریم گلی
مامان صدف
9 مهر 93 9:12
امیدوارم سال تحصیلی خوب و پرباری برای آقا احسان خوش تیپ باشه
مامان احسان
پاسخ
ممنون عزیزم
مامی کیانا
9 مهر 93 10:59
عزيزم تريپشو ايشالا سر در يك دانشگاه معتبر عكسشو بندازي و اينجا بزاري ايشالا تو درسها موفق باشه
مامان احسان
پاسخ
ممنون مونا جان به همچنین برای کیانا جون
تا ابددونفره
12 مهر 93 9:37
سلام دوستم.خوبی عزیزمصبحت بخیر
مامان احسان
پاسخ
سلام نسترن جون ممنون خوبم
محبوبه مامان الینا
12 مهر 93 11:19
سلام گلم.عزیزم.خوبی تو؟ هستم در خدمتتون
مامان احسان
پاسخ
ممنون من هم خوبم دیدم کم پیدایی نگران شدم
ستارگان آسمان من
18 آبان 93 1:11
سلام خوبین؟ پس گل پسر رفت پیش دبستانی موفق باشی احسان جان
مامان احسان
پاسخ
ممنون دوست خوبم