عشق مامان و بابا احسانعشق مامان و بابا احسان، تا این لحظه: 14 سال و 10 ماه و 13 روز سن داره

خاطرات احسان مامان

آخر هفته

1393/6/29 13:06
نویسنده : مامان احسان
426 بازدید
اشتراک گذاری

سلام ماه مامانمحبت

روز چهارشنبه از صبح رفتیم خونه مامان جون اینا . بعد از ظهر با بابایی رفتیم  پارک و کمی خرید . بعد به سفارش جنابعالی بستنی و فالوده خوردیم و برگشتیم خونه مامانجون اینا اونجا هم کلی با ماهان بازی کردی و اونوقت ساعت 11 شب که میخواستیم برگردیم خونه بهانه میگرفتی که چرا اینقدر زود میریم . روز جمعه هم  آقاجون(بابابزرگ من) رو  بعد از 20 روز از بیمارستان مرخص کرده بودن که رفتیم خونشون و بهشون سر زدیم البته با مامان جون و باباجون و ماهان . دیشب هم با گوشی بابایی چند تایی عکس خنده دار ازت انداختم که الان برات میگذارم .

اینروزها عجیب حال و هوای پیش دبستانی و مدرسه داری و هر روز میپرسی چند روز دیگه مونده که برم پیش دبستانی .

پریشب موقع خواب و رفتن به اتاقت باز هم بهونه گرفتی و من بهت گفتم برو سر جات بخواب امیدوارم که فرشته مهربون ببینه و برات هدیه بیاره که دیدم با ذوق گفتی : مامان بگو لب تاب بیاره .گفتم نه مامانی لب تاب که داریم خوب با لب تاب من بازی میکنی دیگه بزرگتر که شدی برات میخرم .گفتی: پس بگو تبلت بیاره .بازهم گفتم وقتی بزرگ شدی.که دیدم یه قیافه بامزه به خودت گرفتی و گفتی بگو دیگه یه گوشی که میتونه بیارهههه یا اینکه برای یه گوشی هم باید بزرگ شمقه قهه.و من دیگه واقعا نمیدونستم که چی باید جوابتو بدم و به این فکر میکردم که ما توی این سن فرق تلفن و آیفون رو نمیدونستیم  اونوقت بچه های الان ......

عاشقتم مامانی عاشق محبت

بقیه عکسها رو  در ادامه مطلب ببنید:

پسندها (2)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (7)

محبوبه مامان الینا
29 شهریور 93 19:04
امان از دست بچه های بلای این دوره ینی رسما باید تسلیم میشدی دیگه معصومه جون
مامان احسان
پاسخ
تسلیم شدم خواهر اونم چه تسلیمی
مانی محیا
30 شهریور 93 11:59
به به چه عکسایی. عکس بابا حسن خیلی باحال بید..
محبوبه مامان الینا
30 شهریور 93 14:47
چه عکسای بامزه ایمخصئوصا چهارمی
مامان احسان
پاسخ
حالا از خودمو نگذاشتم اونارو میدیدی که قش میکردی از خنده
مامان سمانه
31 شهریور 93 2:36
سلام سلام به دوست خوب و نازنینم مامان احسان جون یه بوس گنده هم از احسان جون که دلم براش خیلی تنگ شده بود خاله به قربونت که مرد شدی داری میری مدرسه ایشالا باشم و دکتر شدنت و ببینم مامان احسان جون به خدا دوستون دارم بهتون سر میزنم اما اگه بگم بعضی اوقات به ماه میکشه و نی نی وبلاگ نمیام شاید باورتون نشه فقط میگم که بدونید دوستون دارم یکی از بهترین دوستای مجازی من هستید قول میدم بیشتر بیام پیشتون کم لطفی منو ببخشید
مامان احسان
پاسخ
سلام سمانه جان ممنون که باز هم یادمون کردید .ایشالله 120 سال سایه ات به سر بردیا و آندیاجونم باشه ببوسشون عزیزم
بانو
31 شهریور 93 11:27
سلام یک مادر نمونه همیشه بله نمی گوید www.banoo.ir/post/1030 منتظر حضورتان هستیم. جامعه مجازی بانو
مامان فريبا
31 شهریور 93 12:41
سلام معصومه جانم، ممنونم از همراهی همیشگیت. برای تو و احسان عزیزم همیشه شادی و تندرستی آرزو میکنم. ببوسش شازده کوچولوی پیش دبستانی رو
مامان احسان
پاسخ
سلام فریبا جان ممنون از لطفت
مامان صدف
9 مهر 93 9:10
عکسا خیلی با نمک بودن