عشق مامان و بابا احسانعشق مامان و بابا احسان، تا این لحظه: 14 سال و 10 ماه و 14 روز سن داره

خاطرات احسان مامان

پسر با سواد من

1393/7/19 12:59
نویسنده : مامان احسان
371 بازدید
اشتراک گذاری

سلام ماه مامانمحبت

    اینروزها عجیب منو یاد کودکی های خودم میندازی موقعی که از مهد برمیگردی و میخوای که مشق بنویسی .من همیشه بر خلاف اکثر بچه ها عاشق مشق نوشتن بودم اون هم با مداد  چون خطم رو بهتر میکرد و الان که تو رو میبینم که با چه شوقی اولین  برگ از دفتر مشقت رو  نوشتی  کیف میکنم عشق میکنم  که تو هم عاشق نوشتنی .دوستت دارم ماه من دوستت دارم .

چند تایی عکس از قبل توی گوشیم داشتم چند تایی دیروز ازت انداختم که میگذارم برات :

ای شیطون

این هم شال و کلاهی که دو روزه برات بافتم

اینجا هم خودت برا خودت انار دون کردی و نوش جان میکنی

قربون لپت برم من مادرمحبت

 

پسندها (1)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (5)

تا ابددونفره
19 مهر 93 13:35
سلام عزیزم.خوبیآفرین به آقا احسان درسخون که به مامانش رفتهچه شال و کلاه خوشگلیدستت درد نکنه خانمی حرف ندارننوش جونت گل پسر
مامان احسان
پاسخ
سلام نسترن جون خوبی ؟ ممنون از لطفت .قابلی نداره
کافه عروس (بانک اطلاعات عروسی)
19 مهر 93 19:10
ایشالله که موفق باشه خدا براتون نگهش داره
مامان احسان
پاسخ
سلام دوست عزیز ممنون از حضورت
مامان فريبا
19 مهر 93 22:03
احسان عزیزم هر روزت مبارک نازنین. چه مشق تمیز و مرتبی نوشتی حاله! آفرین که به مامان گلت رفتی. همیشه با انرژی و شاد باشی گل پسر
مامان احسان
پاسخ
سلام فریبای عزیزم ممنون از لطف و مهر همیشگیت دوستت دارم دوست مهربونم
مامان صدف
20 مهر 93 10:00
چه کیفی میکنه مامانش. حالا فکر کن اولین روز دانشگاه چه حالی بشی.
مامان احسان
پاسخ
وای نگو فکر کنم اون موقع از ذوقم نتونم روی پاهام بایستم
محبوبه مامان الینا
20 مهر 93 10:31
ای جونم پسرم عزیز دلم باسواد شده قربونش برم چه شال و کلاه خوشگلی...دو روزه ؟ ایول هوسم انداختی منم امسال دوباره ببافم یکی...البته بیست روزه
مامان احسان
پاسخ
سلام خواهری دیدی پسرمو چه خوش خطهخدانکنه عزیزممن دستم توی بافتنی خیلی تنده کاش نزدیک بودیم حتما برای دخمرمون هم میبافتم