عشق مامان و بابا احسانعشق مامان و بابا احسان، تا این لحظه: 14 سال و 10 ماه و 14 روز سن داره

خاطرات احسان مامان

این چند روز

1393/4/21 15:12
نویسنده : مامان احسان
327 بازدید
اشتراک گذاری

سلام ماه من

   اول از همه ببخش که دیر به دیر برات مینویسم مامانی .

روز چهارشنبه خونه عمه جونیت دعوت داشتیم اونجا حسابی بهت خوش گذشت با حنانه و مطهره حسابی بازی کردی .روز پنج شنبه هم نوبت من بود که بیام اداره .همینکه بهت گفتم خوشحال شدی و گفتی من هم میام .بخاطر همین به دایی محمد رضا زنگ زدیم و دایی جون هم اومد دنبالمون و با هم اومدیم اداره .اونقدر آقا و حرف گوش کن شدی که همکارام کیف کردن وقتی رفتارتو دیدن .ظهر هم با دایی برگشتیم خونه . جمعه تا ظهر با هم خوابیدیم . بعد از ظهر هم با هم اشتیم خونه رو مرتب میکردیم که کمر من گرفتو آه از نهادم دراومد تا همین الان هم از درد نمیتونم یه نفس راحت بکشم الان هم با همکارم رفتم دکتر و سه تا آمپول یا بهتره بگم چهارتا چون یکیشو نصف کرد و به دو طرف زد نوش جان کردم و برگشتیم اداره .دو روز هم استعلاجی برام نوشت . فردا شب هم تولد حنانه دعوتیم خداکنه بهتر بشم و بتونیم بریم .عشقم دوستت دارم .چندتایی هم عکس از پنج شنبه و خواب امروز صبحت توی ماشین دارم که برات میگذارم .

 

پسندها (4)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (5)

زری مامان
22 تیر 93 9:19
قربونت برممممممم که شاغل شدی و همه ش می ری اداره معصومه جونم خدا بد نده؟ ایشالا زودی بهتر بشی و بتونی تولد هم بری
مانی محیا
25 تیر 93 10:05
بوس بوس بوس
تاابددونفره
25 تیر 93 14:56
سلام دوستم.اوا خدا بد نده..مواظب خودت باش و زياد کار نکناخي چه عکسايي گرفته گل پسري..چه خواب عميقي هم رفته تو ماشين
مامان احسان
پاسخ
سلام دوستم والا کاری هم نمیکنم ولی نمیدونم چرا همش دربه داغونممیبینی نسترن جون هر روز صبح اینجوریه
محبوبه مامان الینا
26 تیر 93 11:45
سلام معصومه جون. به به چه گل پسری گل در کنار گل چه شود چه گلدونایی داری تو اتاق کارت روح آدم تازه میشه یه نیگا به خصوصی هم بنداز عزیزم
مامان احسان
پاسخ
یه چند وقتیه که با همکارام هر کدوم چند تا گلدون گرفتیم و گذاشتیم کنارمون .باور کن اونقدر توی روحیه آدم تاثیر میگذاره .شما هم اگر برات ممکنه اینکار رو بکن.اومدم ببینم
تا ابددونفره
29 تیر 93 9:15
سلام خانمیصبح زیباتون بخیر
مامان احسان
پاسخ
سلام گم ظهر شمام بخیر