عشق مامان و بابا احسانعشق مامان و بابا احسان، تا این لحظه: 14 سال و 10 ماه و 14 روز سن داره

خاطرات احسان مامان

عکسهای تولد در مهد

1393/4/10 12:36
نویسنده : مامان احسان
411 بازدید
اشتراک گذاری

سلام ماه  من محبت

    همونطوری که توی پست قبل نوشتم امسال با نظر خودت تولدتو توی مهد گرفتیم البته با حضور من و بابایی و مامان جون .روز خیلی خوبی بود برامون .برای بچه ها ی مهد هم همینطور .کلی شادی کردنو و رقصیدن البته بدون شما چون معتقدی اول اینکه مردها نمیرقصن و دوم اینکه اونی تولدشه باید بشینه بقیه برقصن .

عکسهای اول مال صبح روزیه که به سلیقه خودت آماده شدی تا بریم قنادی کیکو تحویل بگیریم و بریم مهد .

  بقیه عکسهارو در ادامه مطلب ببینید لطفا:

 

اونروز عمو مسعود هم با ارگش اومده بود و کلی آهنگهای تولد برات خوند بعدش هم خاله مائده یه لباس عروسکی پوشید و با کیکت وارد شد .بعد دوستهات البته دختر خانوما با چاقو رقصیدن و دادن بهت تا کیکو ببری .بعد هم با کیک و آبمیوه و پاستیل از دوستهات پذیرایی کردیم

واما کادوها : مامان جون 50 تومن پول و یه ساعت به سفارش خودت

بابایی یه هلی کوپتر کنترلی پروازی

ومن یه انگشتر نقره با نگین عقیق البته این هم به سفارش خودت و یه بلوز و شورت

و خاله محبوبه ست لوازم تحریر

و دایی محمد رضا و زندایی طیبه ماشین کنترلی

همیشه شاد باشی گلم

پسندها (2)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (7)

مانی محیا
10 تیر 93 13:38
عزیزم. باز هم تولدتو تبریک میگم..
مامان احسان
پاسخ
ممنون عزیز دلم
تاابددونفره
12 تیر 93 1:33
سلام عزيزممبارکهبه به عجب تولدي يودهعکسا هم خيلي خوشگلن مانتو سبزه خودتونين.اگه اينطوره خوشحال شدم از ديدنتونهديه ها هم عالي بودن.مبارکش باشه
مامان احسان
پاسخ
سلامئ عزیزم .ممنون .بله مانتو سبزه خودم هستم
مامان آویسا
15 تیر 93 9:41
تولدت مبارک قشنگم.بهترین ها رو برات می خوام گل من
مامان احسان
پاسخ
ممنون نسرین جان
ﻓَﺮے ﻣﺂ
15 تیر 93 12:29
معصومه جان تولد گل پسرت با تاخیر مبارک انشا... همیشه سالم و شاد باشید
مامان احسان
پاسخ
سلام فریمای عزیزم ممنون که مارو فراموش نکردی .بلاگفا برای من باز نمیشه نمیدونم چرا ؟ نینی وبلاگ رو هم که تعطیل کردی دلم برای هم خودت هم کوروشی تنگ شده باز هم ممنون از لطفت
مامی کیانا
21 تیر 93 11:43
واي چه كيك خوشگلي چه تولد باحالي خيلي عالي بود از ديدن عكسها خيلي لذت بردم مخصوصا عكسهاي خانوادگي عالي بود تولد گل پسري هم مبارك هميشه موفق و پيروز باشي
مامان احسان
پاسخ
ممنون مونا جون
محبوبه مامان الینا
26 تیر 93 11:47
عجب هدایایی از هدیه خودت خیلی خیلی خوشم اومد مبارک انگشتای خوشگلش باشه
مامان احسان
پاسخ
مرسی خواهری قابل نداره