عشق مامان و بابا احسانعشق مامان و بابا احسان، تا این لحظه: 14 سال و 10 ماه و 14 روز سن داره

خاطرات احسان مامان

تولد عسل طلا نفس مامان

1393/4/7 8:08
نویسنده : مامان احسان
348 بازدید
اشتراک گذاری

سلام ماه تابان من 07500000

 

friend - emoticonswallpapers.com

      عشقم دیروز تولدت بود تولد 6 سالگیت باورم نمیشه مامانی .داری مرد میشی یه مرد بزرگ یه مرد محکم که مثل کوه پشت منه .مامانی دوست دارم  هرچی خوشی توی دنیاست  تجربه کنی .دلم میخواد همیشه تنت سالم و لبات خندون باشه .خدایا مرد کوچولوی منو در پناه خودت حفظ کن .

friend - emoticonswallpapers.com

friend - emoticonswallpapers.com

روز سه شنبه یه جشن خیلی خوب و شاد توی مهد برات گرفتیم کلی بهت خوش گذشت .عکسهاش رو هم به زودی برات میگذارم .

friend - emoticonswallpapers.com

از محبوبه نازنینم هم به خاطر تبریک قشنگش ممنونم  دوستت دارم خواهری

friend - emoticonswallpapers.com

پسندها (4)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (6)

زری مامان
7 تیر 93 13:27
گل پسر نازنین تولدت مبارک
مامان احسان
پاسخ
ممنون زری جون
مامان نازدونه ها
7 تیر 93 16:37
از وب محبوبه جون برا تبريك تولد گل پسرتون اومدم تولدش رو تبريك ميگم انشالله هميشه شاهد موفقيتها وبالندگيش باشي
مامان احسان
پاسخ
ممنون دوست عزیز
♥مرجان مامان آران و باران♥
7 تیر 93 23:56
سلام دوست مهربون با معرفتم ببخشید دیر سر زدمم تولد گل پسر عزیز دلم خوشگل خاله مبارککککککککککککککککککککککککککککککککک
مامان احسان
پاسخ
ممنون مرجان عزیز
مامی کیانا
8 تیر 93 8:55
تولدت مبارك بزرگ مرد كوچك مامان با آرزوي بهترينها براي احسان جونم ايشالا دعاي مادر هميشه بدرقه راهت باشه و سالم و موفق و شاد باشي
مامان احسان
پاسخ
ممنون مونای عزیز
مامان آویسا
8 تیر 93 10:58
تولدت مبارک عزیزم. بهترین ها رو در کنار پدر و مادرت برات آرزو می کنم
مامان احسان
پاسخ
ممنون نسرین عزیز
تاابددونفره
8 تیر 93 20:59
سلام عزيزمتولد گل پسري تبريک مي گم بهتونايشالا تولد صدسالگيش در کنار شماممنون نسترن جان