عشق مامان و بابا احسانعشق مامان و بابا احسان، تا این لحظه: 14 سال و 10 ماه و 14 روز سن داره

خاطرات احسان مامان

تعطیلات

1393/3/10 9:34
نویسنده : مامان احسان
332 بازدید
اشتراک گذاری

بوسسلام ماه منبوس

    روز سه شنبه که مبعث بود و تعطیل بودیم .من هم روز چهارشنبه مرخصی گرفتمو و خلاصه یه تعطیلی شبیه تعطیلات عید برای خودم و خودت رقم خورد . توی این چند روز همش توی بغلم بودی اونقدر به هم وابسته شدیم که تا بحال اینقدر دوری ازت برام سخت نبود .حتما شما هم الان حال مامانو داری .صبح با بغض رفتی مهد .سعی میکنم زودتر بیام دنبالت چون خودم هم طاقت ندارم . توی این چند روز به مادر بزرگ و پدر بزرگم سر زدیم خونه باباجون اینا رفتیم خونه مامان بزرگ اینا خلاصه هر روز یکجا میرفتیم در کل خوب بود و به من و شما که خیلی خوش گذشت . دیشب موقع خواب بهت گفتم مامانی برو جای خودت بخواب دوباره نی نی شدی که میایی پیش ما میخوابی که دیدم با یک قیافه حق به جاننب جواب دادی : مامان شما حق نداری با من ایجوری رفتار کنی !  من گفتم مگه چی گفتم مامانی ؟ جواب دادی :من مرد هستم اونوقت شما به من میگی نی نی !بعدش هم دوستت دارم که میام پیشت میخوابم خوبه دوستت نداشته باشم ؟ خلاصه بنده گوشهام دراز شد و شما در آغوشم خوابیدی .عزیزم عاشقتم.

این هم چند تا عکس متفرقه:

پدر کوسن ها رو درآوردی

 

پسندها (4)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (5)

مامی کیانا
10 خرداد 93 11:08
هميشه به بين التعطيلين خوش باشي دوست خوبم چقدر اون عكس خوابيده تو ماشيبنش باحاله خوبي دوست جونم ميگرنت بهتر شد؟ راستي خونه رو چكار كردي؟
مامان احسان
پاسخ
ممنون دوست خوبم .راستی عکس احسان روی مبله ها . میگرنم هم بهتره خدارو شکر . خونه هم که به لطف همون بعضیها هنوز نه شما دعا کنید
محبوبه مامان الینا
10 خرداد 93 12:42
سلام خواهریمن خوبم.شما خوبی؟ خداروشکر چه تعطیلات باحالی جور شده واست قربون گل پسر خوش زبونم بشم راس میگه بچه خوبه دوست نداشته باشه؟
محبوبه مامان الینا
11 خرداد 93 14:13
مرسی عزیزم.من خوبم.خیلی حال خوش ندارم اما میگذره. از بخت بد تو اداره هم سرم خیلی خیلی شلوغه
مامان احسان
پاسخ
سلام عزیزم کاش پیشت بودم کمکت میکردم
ستارگان آسمان من
12 خرداد 93 3:09
سلام...ماشالاه گل پسرمون بزرگ شده
مامان احسان
پاسخ
سلام ممنون که فراموشمون نکردی
تا ابددونفره
12 خرداد 93 19:31
سلام خانمی.خوبی خدارو شکر که تعطیلات خوبی داشتینایشالا همیشه خوش باشید و درکنارهم
مامان احسان
پاسخ
سلام نسترن جون ممنون از محبتت ولی بعدش از دماغمون در اومد