عشق مامان و بابا احسانعشق مامان و بابا احسان، تا این لحظه: 14 سال و 10 ماه و 13 روز سن داره

خاطرات احسان مامان

روز پدر

1393/2/24 7:40
نویسنده : مامان احسان
396 بازدید
اشتراک گذاری

سلام مرد کوچولوی مامانمحبت

     دیروز صبح مثل همیشه قبل از من و بابایی از خواب بیدار شدی و تلویزیونو روشن کردی و بعد دویدی به سمت اتاق ما و روز پدر رو به بابایی و البته من هم تبریک گفتی ما هم به خودت تبریک گفتیم گلم .بعد صبحانه خوردیم و من و شما با هم رفتیم فروشگاه و برای بابایی و باباجون و شما هدیه روز مرد خریدیم کلی خوشحال بودی و میگفتی مامان یعنی روز من هم هست .پسرم امیدوارم روزی پدر شدنت رو شاهد باشم روزت مبارک عزیزم .

 تقدیم به همسر نازنینم

محبتعشق منمحبت

دست های پر توانت ، همیشه بزرگ ترین حامی زندگی ام بوده .

آغوش امن تو بهترین جا برای فراموشی غم های زندگیم

محبتروزت مبارک مرد زندگیم ، دوستت دارممحبت

 تقدیم به پدر بزرگوارم

بوسپشت‏گرمی منبوس
پشتم به تو گرم است. نمی‏دانم اگر تو نبودی، زبانم چطور می‏چرخید، صدایت نزنم!
راستش را بخواهی، گاهی، حتی وقتی با تو کاری ندارم، برای دل خودم صدایت می‏زنم؛ بابا!
آن‏قدر با دست‏هایت انس گرفته‏ام که گاهی دلم لک می‏زند، دستانم را بگیری.
هر بار دستانم را می‏گیری، خیالم راحت می‏شود؛ می‏دانم که هوایم را داری و من میان ازدحام غریبی، گم نمی‏شوم و تو هیچ وقت دستم را رها نمی‏کنی
... .

بوسدوستت دارم پدربوس

پسندها (3)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (5)

محبوبه مامان الینا
24 اردیبهشت 93 8:17
الههههههههههی بزرگ مرد کوچک
مامان صدف
24 اردیبهشت 93 10:06
روز بابای احسان جون مبارک
مامان احسان
پاسخ
ممنون خاله جون
محبوبه
28 اردیبهشت 93 8:10
معصومه جون خصوصیم دستت نرسید؟
مامان احسان
پاسخ
نه گلم نرسید
مامان فريبا
30 اردیبهشت 93 7:54
خیلی دیر اومدم عزیزم، ببخش. خدا مردای استوار زندگیت رو در پناه خودش بداره معصومه جونم. هر روزشون مبارک.
مامان احسان
پاسخ
ممنون فریبای عزیز
محبوبه مامان الینا
4 خرداد 93 12:42
سلام عزیزم.خوبی؟چه خبر از اون قضیه! مشکل حل شد؟
مامان احسان
پاسخ
سلام عشقم ممنون .فعلا که منتفیه