عشق مامان و بابا احسانعشق مامان و بابا احسان، تا این لحظه: 14 سال و 10 ماه و 14 روز سن داره

خاطرات احسان مامان

روز مادر و تولد من

1393/2/1 10:21
نویسنده : مامان احسان
498 بازدید
اشتراک گذاری

سلام ماه من قلب

    دیروز روز مادر بود و امروز تولدم .دیروز توی مهد برام یه قلب خوشگل درست کرده بودی و خاله فرنوش داده بود برام آوردی ولی چون نگذاشتم بمونی خونه مامان جون اینا گفتی بهت نمیدمش ولی هم بوسم کردی و هم روزمو بهم تبریک گفتی .ولی وقتی شنیدی که امروز تولدمو خوشحال نشدی و زدی زیر گریه که آخه چرا تولد شما من میخوام تولد من باشه .چند تا عکس هم توی گوشی دارم که میگذارم برات . دوستت دارم عسل مامان .

واین هم عکسهایی که توی این چند روزه انداختیم:

قربون اون نگاهت مادر

و شبی که نمیگذاشتی ازت عکس بندازم ولی من آخرش موفق شدم

توی پارک جلوی مهدتون هم نمی رفتی بازی کنی ولی کم کم یخت آب شد و دیگه خونه نمیومدی

این خانوم خوشگله هم که درنیکا خانوم عشق من و شماست

این قلب هم هدیه پسرم تاج سرم

این هم کیک و هدیه بابایی برای تولدم

این هم جاده ای که با دایی موقع برگشت به خونه ازش رد میشیم که الان خیلی زیبا شده

ممنون که با ما همراه بودید

 

پسندها (1)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (16)

مرجان مامان آران و باران
1 اردیبهشت 93 10:22
سلام عزیز دلممممممممممم روزت مبارکک فدات شمم تولدت هم مبارکک قربونت برممم ایشالا سایت همیشه بالای سرش باشه دوست نازممممممم
مامان احسان
پاسخ
ممنون عزیزم
محبوبه مامان الینا
1 اردیبهشت 93 10:23
معصومه نازنینم دوست و خواهر مهربونم تولدت مبارک انشاله همیشه لبت خندون و دلت شاد باشه عزیزم
مامان احسان
پاسخ
ممنون عزیزم
مامان سيد محمد سپهر
1 اردیبهشت 93 11:25
عزيزم..روزت مبارك...................تولدت مبارك...................پسرها همين همش مي خوان تولد خودشون باشه
مامان احسان
پاسخ
ممنون عزیزم
ღ¸.•مامان ِ آینده یه فسقِـلی•.¸ღ
1 اردیبهشت 93 13:34
سلام معصومه ی نازنین روزتون و تولدتون مبارک... http://upload7.ir/imgs/2014-04/92357948092602834621.jpg
مامانی درسا
2 اردیبهشت 93 7:38
ای جون دلم این نی نی ها هر روز هم تولد بگیرن کمشونه ....... تولدت مبارک روزت مبارک دو روز خجسته .... همیشه خوش باشی عزیز
مامان آویسا
3 اردیبهشت 93 11:06
تولدت مبارک دوست خوب من. شادی تو آرزوی قلبی منست
محبوبه مامان الینا
4 اردیبهشت 93 8:27
سلام معصومه جون.رمزو عوض کردم.دیروز خصوصی فرستادم واست.ندیدیش؟
مامان احسان
پاسخ
دیدم دیدم
محبوبه مامان الینا
4 اردیبهشت 93 8:30
به به چه کیک و هدیه توووووووپی دست همسرت درد نکنه
مامان احسان
پاسخ
قابلی نداره گلم.البته خودم هم خیلی خوشم اومد
مونا مامي كيانا
4 اردیبهشت 93 11:31
چه جالب يعني شما هم متولد اول ارديبهشتي آخه الآن رفتم وبلاگ يكي از دستان اون هم تولدش اول ارديبهشت بود روز مادر و تولدتون مبارك ايشالا هميشه خوش و سلامت باشيد احسان جون هم با اون ابرو بالا انداختنهاش داره دل ميبره هاااااا
: •●مامانِ آینده یه فسقِـلی●•
6 اردیبهشت 93 2:25
به به، لذت بردم بسی زیاد دست همگی درد نکنه که معصومه جان ما رو خوشحال کردن.... شما لایق بهترینایی ما که قدر شما رو میدونیم، شما هم قدر خودتونو بدونین
محبوبه مامان الینا
7 اردیبهشت 93 13:26
سلام معصومه جون ممنون از احوالپرسیت. خواهر دور از جون احساس میکنم رو به موتم
مامان احسان
پاسخ
خدا نکنه گلم دعا میکنم زود زود روبراه شی خواهری
مانی محیا
7 اردیبهشت 93 13:28
عزیزیم تولدت با تاخیر مبارک. به به خوشبحالت
مامان احسان
پاسخ
ممنون عزیزم
: •●مامانِ آینده یه فسقِـلی●•
7 اردیبهشت 93 22:49
_____♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥______________________ ___♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥___________________ __♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥........____ ۝۝۝۝۝_____ __♥♥♥♥-...-♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥.._۝۝۝۝۝۝۝۝۝۝_____ __♥♥♥---------♥♥♥♥♥♥♥♥♥.۝۝۝۝۝۝۝۝۝۝۝____ __♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥......۝۝۝۝۝۝۝۝۝۝___ ___♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥.۝۝۝۝۝۝۝۝۝۝۝____ ____♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥.۝۝۝۝۝۝۝۝۝۝۝_____ ______♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥.۝۝۝۝۝۝۝۝۝۝_____ ________♥♥♥♥♥♥♥♥♥.۝۝۝۝۝۝۝۝۝_____ __________♥♥♥♥♥♥.۝۝۝۝۝۝۝۝_____ ____________♥♥♥.۝۝۝۝۝۝۝____ _____________♥.۝۝۝۝۝۝._____ _____________♥.۝۝۝۝_________ _____________۝۝۝______________
مامان احسان
پاسخ
ممنون دوست خوبم
محبوبه مامان الینا
8 اردیبهشت 93 8:22
سلام خواهر جونمممنون که به یادمی و خبرمو گرفتیالحمدلله امروز بهترم ممنون
مامان احسان
پاسخ
خدارو شکر گلم
محبوبه مامان الینا
9 اردیبهشت 93 8:20
سلام معصومه جون.صبح بخیر عزیزم
مامان احسان
پاسخ
سلام عزیزم روز شما هم بخیر
مامان صدف
24 اردیبهشت 93 10:39
عزیزم تولدتو با چند روز تاخیر تبریک میگم. برات بهترینها رو از خدای بزرگ و مهربون میخوام
مامان احسان
پاسخ
مرسی دوست خوبم