عشق مامان و بابا احسانعشق مامان و بابا احسان، تا این لحظه: 14 سال و 10 ماه و 14 روز سن داره

خاطرات احسان مامان

آخر هفته

1393/1/23 11:32
نویسنده : مامان احسان
432 بازدید
اشتراک گذاری

سلام ماه من قلب

    چهارشنبه باز هم قول گرفتی که مامان جون زود بیاد دنبالت و اونوقت رفتی مهد که مامان جون هم طبق معمول زودتر اومد دنبالت من هم اون روز تا حدودای ساعت 6 اداره بودم و با دایی محمد رضا برگشتم و اومدیم خونه مامان جون اینا حیاطشون و گلدونهاشون خیلی خوشگل شده بودن با هزار فیلم از شما و ماهان چند تا عکس انداختم روز پنج شنبه هم رفتیم خونه مامان بزرگ اینا .حنانه اینا هم اومده بودن کلی هم با پسر عموی جدیدت محمد صالح حرف زدی و نازش کردی .امروز گوش شیطون کر بدون بهونه گیری رفتی مهد خدابهمراهت عسلمقلب

.

پسندها (1)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (11)

مامان آویسا
24 فروردین 93 8:20
سلام عزیزم.چه شکوفه هایی چقدر قشنگه
محبوبه مامان الینا
24 فروردین 93 13:51
سلام معصومه جون چه باغچه فینگیلی و جالبی چه گلدونهای مرتبی اوووووووووو خواهر زاده و خالو نی نی چه لبخندی زده
محبوبه مامان الینا
25 فروردین 93 7:40
سلام عزیزمصبح بخیر معصومه جون
مامان احسان
پاسخ
سلام عزیزم صبح شما هم بخیر دوستت دارم
مامان سيد محمد سپهر
25 فروردین 93 10:24
سلام ماماني مهربون خوبين...ماشاء الله احسان چه عكس هاي نازي انداخته
مامان احسان
پاسخ
سلام عزیزم ممنون
نیلوفر
25 فروردین 93 22:59
چه باغچه ی خوشکلی
محبوبه مامان الینا
26 فروردین 93 10:10
سلام عزیزم
مامان احسان
پاسخ
سلام گلم
محبوبه مامان الینا
27 فروردین 93 12:21
سلام به معصومه نازنینم
مانی محیا
31 فروردین 93 10:48
روزت مبارک عشقم
مامي كيانا
31 فروردین 93 10:55
سلام خانووووم ببخش كه اينقدر دير اومدم يادم نيست سال نو رو تبريك گفتم يا نه؟ سل نو مبارك عزيزم سال خوبي رو براتون آرزو دارم واي چقدر شكوفه چه گلهايي خوشگلي پسرعموي فينگيلي رو احسان جون چقدر تو عكسها شاده ايشالا هميشه شاد ببينيمتون
مامان آویسا
31 فروردین 93 11:21
روزت مبارک دوست خوبم. تا همیشه شاد باشید