عشق مامان و بابا احسانعشق مامان و بابا احسان، تا این لحظه: 14 سال و 10 ماه و 14 روز سن داره

خاطرات احسان مامان

اتفاقهای خوب

1392/12/26 14:46
نویسنده : مامان احسان
489 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عسل طلای مامانقلب

    اینروزها هم توی خونه هم توی اداره سرم خیلی شلوغه ولی خدا رو شکر به شما بد نگذشته .چهار شنبه مرخصی بودم با هم رفتیم آرایشگاه و خرید .پنج شنبه از طرف مهد جدیدتون دعوت شدیم جشن نوروز و چون بابایی سر کار بود مامان جون باهامون اومد خیلی جشن جالبی بود همه سه ساعتی که ما اونجا بودیم بچه ها برنامه اجرا میکردند شعر و رقص و نمایش و مسابقه خیلی جالب بود به ما هم خوش گذشت در آخر هم یه ماهی و یه عروسک اسب آبی هدیه گرفتی البته یه کتاب هم توی مسابقه برنده شدی .ظهر با هم اومدیم خونه دوش گرفتیم و آماده شدیم رفتیم نامزدی محسن پسر عمو محمد اونجا هم حسابی با حنانه و مطهره آتیش سوزوندید شب هم رفتیم خونه مامان بزرگ اینا .جمعه هم به کار خونه سپری شد .یکشنبه هم مهد قبلیتون (مهد فرشتگان )جشن نوروز داشتند که با خودم آوردم اداره و بعد بردمت مهد اونجا هم حسابی بهت خوش گذشته بود به طوری که امروز با گریه رفتی مهد جدیدت و اصرار میکردی که مامان تورو خدا منو ببر مهد فرشتگان .من هم دوساعتی دیر تر اومدم اداره الان هم زنگ زدم مامان جون بیاد دنبالت بمیرم برات باور کن این عذاب وجدان لعنتی دارم دیوونم میکنه ولی چاره ای نیست مامانی دو روز دیگه بری مهد دیگه عیده و تعطیلات .امیدوارم سال پر برکتی برای همه باشه .

دوستهات دارن میرقصن

تقدیر و تشکر از مربی هاتون

جایزه هایی که گرفتی

و این دوتا عکس هم روز آخری که توی مهد قبلی بودی انداختی که دیروز بهم دادن

ببخش که عکسها کیفیتش خوب نیست

این خوشگله هم که درنیکا  خانم دختر همکارمه که شما عاشقشی

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (14)

زری مامان مهدیار و صدرا
26 اسفند 92 16:22
همیشه به جشن و شادی ایشالا
مامان احسان
پاسخ
ممنون دوست خوبم
مامي كيانا
27 اسفند 92 11:53
با آرزوی بهترین ها برای شما عزیزان پیشاپیش عیدتون مبارک
مامان احسان
پاسخ
ممنون گلم به همچنین
ستارگان آسمان من
27 اسفند 92 17:35
عکسا خیلی قشنگ شده...ایشالا سال خوبی داشته باشی دوست گلم
مامان احسان
پاسخ
ممنون دوست خوبم شما هم همینطور
محبوبه مامان الینا
28 اسفند 92 12:40
سلام خواهر گلمانشاله سال خوب و خوش و پربرکتی داشته باشی عزیزم عزیزم انشاله امسال تبدیل وضعیت شیم و به حقمون برسیم احسان عزیزم رو میبوسم
مامان احسان
پاسخ
سلام عزیزم انشالله
ستارگان آسمان من
29 اسفند 92 1:58
سلام دوست گلم .... سال بسیاااار خوبی رو براتون آرزو میکنم....عیدتون مبارک
مامان احسان
پاسخ
سلام عزیز دلم ممنون به همچنین برای شما شرمنده که نمیتونم بهتون سر بزنم
مامانی درسا
3 فروردین 93 2:59
نوروز این رفاقت را نگاهبانی می کند که باور کنیم قلبهامان جای حضور دوستانمان هستند . . . نوروزت مبارک و بهارت گلباران دوست من
مامان احسان
پاسخ
سلام عزیزم ممنون
محبوبه مامان الینا
5 فروردین 93 9:53
سلام عزیزمسال نو مبارک نیستی خواهری؟ مرخصی هستی؟
مامان احسان
پاسخ
هستم هستم
محبوبه مامان الینا
5 فروردین 93 11:27
سلام عزیزم کامنتتو ندیده بودم فکر کردم شاید مرخصی گرفته باشی خوش میگذره؟
مامان احسان
پاسخ
خدارو شکر هفته دیگه رو مرخصی گرفتم
محبوبه مامان الینا
5 فروردین 93 11:46
خدا رو شکر عزیزم انشاله همیشه شاد و خوشبخت باشی خواهر خوب و نازنینم
مامان احسان
پاسخ
شما هم همینطور عزیز دلم
مامان نیروانا
6 فروردین 93 15:22
بهار و عیدت مبارک معصومه جون. احسانم رو ببوس. بهترینها رو براتون در سال جدید آرزو دارم. به امید دیدارتون
مامان احسان
پاسخ
سلام گلم به همچنین
مامان سيد محمد سپهر
11 فروردین 93 14:14
سلام عزيزم انشاء الله كه سال خوبي داشته باشين
محبوبه مامان الینا
16 فروردین 93 7:42
سلاااااااااااااااااااااام معصومه جونم صبح بخیر عزیزم خوش گذشت؟
مامان احسان
پاسخ
سلام گلم سنبلم خدا رو شکر خوب بود