عشق مامان و بابا احسانعشق مامان و بابا احسان، تا این لحظه: 14 سال و 10 ماه و 14 روز سن داره

خاطرات احسان مامان

یه اتفاق وحشتناک

1392/12/17 8:08
نویسنده : مامان احسان
379 بازدید
اشتراک گذاری

سلام ماه مظلوم من

   پنج شنبه شب بود موقع خواب رفتی مسواک بزنی که لباست خیس شد بابایی بهت گفت بدو لباستو عوض کن و .... بعد از دو سه ثانیه صدای فریادت مارو به اتاقت کشوند دیدم کشو روی زمین افتاده و شما هم دستت روی گلوته و فریاد میزنی بغلت کردم اولش متوجه نشدم که چی شده ولی وقتی آوردمت توی روشنایی دیدم وااااااااااااااای مامانت بمیره از چونه تا گلوت خون مرده شده به شکل وحشتناکی و تو داد میزدی که مامان درد میکنه اونقدر با بابایی گریه کردیم و دلداریت دادیم تا کمی آروم شدی ولی مامانی خیلی زخم وحشتناکیه بمیرم برات اون شب تا صبح بارها بیدار شدیم تا ببینیم خوب نفس میکشی یا نه .خدا رو شکر تا صبح خوابیدی ولی هر چند دقیقه یکبار گریه میکنی که گلوم درد میکنه و میری توی آینه خودتو نگاه میکنی و میگی نه هنوز خوب نشده .مامانی تو رو خدا بیشتر مراقب خودت باش تو همه امید مایی دوست ندارم هیچ وقت هیچ وقت ناراحتیتو ببینم عاشقتم عسلکم .

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (19)

مانی محیا
17 اسفند 92 9:12
آخی.. دم عیدی مواظب باش معصومه جون. البته من خودم هم کلی از کارها رو به بچه واگزار میکنم. خدا رحم کنه بما و خودش مراقبشون باشه. ایشالا خوب میشه
مامان اویسا
17 اسفند 92 9:51
ای جونم!الان که بهتره
مامان احسان
پاسخ
خدارو شکر
مامي كيانا
17 اسفند 92 11:25
واي چه اتفاق بدي اين روزهاي دم عيدي چقدر خبرهاي بد ميشنوم يعني كشو خورده به گلوش خداروشكر اتفاق بدتري نيفتاد حتما يه صدقه بزار كنار بلا ازتون دور باشه
مامان احسان
پاسخ
صدقه گذاشتم دوستم ولی خیلی اتفاق بدی بود
محبوبه مامان الینا
18 اسفند 92 8:00
الهی بمیرم براش کشو خورد به گلوش؟ معصومه جون این روزها چه خبره؟ دیگه دارم میترسم همش اتفاقای بد میفته اونم واسه فرشته کوچولوهامون خدا بخیر بگذرونه ببوسش
مامان احسان
پاسخ
آره عزیزم کشو خورد به گلوش و بعد افتاد زمین باز هم خدا رحم کرد روی پاهاش نیفتاد واقعا خدا بهمون رحم کنه من که از اون روز اونقدر نگرانم که هر چند ساعتی زنگ میزنم مهد دلشوره دارم محبوبه خدا خودش نگهدارشون باشه
مبین فرفری
18 اسفند 92 11:19
خدا رحم کرد که روی صورتش نیفتاده.ما هر چقدر مواظبشون میشیم و پا به پاشون میریم بازم میبینی یه چیزیشون میشه. عزیزم صدای احسان جون کی پخش میشه ؟
مامان احسان
پاسخ
سلام عزیزم من نمیتونم بهتون سر بزنم نمیدونم چرادر مورد صدای احسان هم بهم گفتن بعد از عید
مامان سيد محمد سپهر
19 اسفند 92 10:52
عزيزم....چرا خودت نرفتي لباسشو عوض كني....من از ماماناي تنبل بدم مي ياد خوبي خانومي احسان كه بهتر شدن.....محمد سپهر كه دلتنگه احسانه...يادش مي كنه مخصوصا وقتي مبين اومد سر برنامه خيلي دلش براي احسان تنگ شد؟
مامان احسان
پاسخ
سلام زهره جون نهههههههههههههه من تنبل نیستم احسان خودش مستقله و همه کارهاشو دوست داره که خودش انجام بده الان هم خدا رو شکر بهتره .احسان هم دائم از محمد سپهر یاد میکنه امیدوارم باز هم همو ببینیم
مبین فرفری
20 اسفند 92 0:53
اشکالی نداره مابه شما سر میزنیم نگفتند چندم ؟؟؟؟؟ مبین 24 اسفند 10صبح
مامان احسان
پاسخ
ممنون عزیزم نه نگفتند البته قرار شد زهره جان بهم خبر بدنچه خوب 24 اسفند حتما گوش میدم
محبوبه مامان الینا
20 اسفند 92 12:55
سلام عزیزم.احسان خوبه؟بهتر شد گلوش؟
مامان احسان
پاسخ
سلام گلم آره عزیزم خدارو شکر بهتره
محبوبه مامان الینا
21 اسفند 92 7:41
سلام عزیزم.صبح زیبات بخیر
مامي كيانا
21 اسفند 92 10:08
مانی محیا
21 اسفند 92 12:32
سلام چه خبر.احسان خوبه؟بهتره
مامان احسان
پاسخ
خدا رو شکر خوبه خوبه
ღ¸.•مامان ِ آینده یه فسقِـلی•.¸ღ
22 اسفند 92 0:44
سلام عزیزم خیلی خیییییلی ناراحت شدم... امیدوارم تا الان حال ِ گل پسریمون بهتر شده باشه... هر روز صبح یه آیه الکرسی بخونین، انشاءا... که بلا دور باشه...
مامان احسان
پاسخ
باور کن هر روز همین کارو میکنم
محبوبه مامان الینا
22 اسفند 92 7:54
سلام خوشگل خانوم
مامان نیروانا
23 اسفند 92 9:37
عزیزززززززم. خدا رو شکر که به خیر گذشته. دعا میکنم الان دیگه خوبخوب شده باشه. خدا خودشحافظ عزیزانمون باشه.
مامان احسان
پاسخ
انشاله
ستارگان آسمان من
24 اسفند 92 1:21
خدا رو شکر
مامان سيد محمد سپهر
24 اسفند 92 11:41
سلام ماماني مهربون ...يك سال با همه خوبي ها و بالا و بلندي هاش گذشت......اميدوارم سال پر باري را به اتمام برسانيد..وسالي پر خير و بركت در پيش روي....هر جا كه مي رين التماس دعا......من هم اگه قسمت باشه در حرم امام رضا (ع) دعايتان مي كنم ..پيشاپيش نوروزتان مبارك......خدا نگهدار كوچولو و خانواده مهربونتون
مامان احسان
پاسخ
التماس دعا عزیزم
محبوبه مامان الینا
25 اسفند 92 7:42
سلام خوشگل خانوم صبح بخیر
مامان احسان
پاسخ
سلام عزیزم
ღ¸.•مامان ِ آینده یه فسقِـلی•.¸ღ
26 اسفند 92 2:34
سلام دوست ِ عزیزم دارم میرم سفر و نمی تونم روز عید بیام پیشت... پس پیشاپیش عید رو تبریک میگم، صمیمانه... http://upload7.ir/imgs/2014-03/29078938609595852919.jpg
مامان احسان
پاسخ
خوش بگذره گلم خدا بهمراهت و عید شما هم مبارک
زری مامان مهدیار و صدرا
26 اسفند 92 16:15
خدا رو شکر چقدر خدا رحم کرده ایشالا که همیشه سالم باشه پسر گلمون