عشق مامان و بابا احسانعشق مامان و بابا احسان، تا این لحظه: 14 سال و 10 ماه و 14 روز سن داره

خاطرات احسان مامان

رادیو و برنامه سلام کوچولو

1392/11/28 13:05
نویسنده : مامان احسان
381 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عشق چوچولوی منقلب

   دیروز به لطف زهره جون مامان محمد سپهر دوست داشتنی دعوت شدیم به رادیو برنامه سلام کوچولو .ساعت 12 اومدم مهد دنبالت و ساعت 1.30 رسیدیم جام جم .وقتی ما رفتیم خانم وکیلی مهربون تنها بود و هنوز بچه ها نیومده بودن کمی باهات خوش و بش کرد تا اینکه یه کوچولوی دیگه به نام راستین و بعدش هم محمد سپهر عزیز و زهره جون اومدن بعدش هم بچه های دیگه که پای ثابت ظبط برنامه بودن .خاله ازت پرسید چه شعر هایی بلدی و شما هم گفتی شعر زلزله و پلیس بعد ازت خواست تا شعر پلیسو بخونی بعدش هم پرسید دوست داری چیکاره بشی که طبق معمول جواب دادی پلیس بعدش هم بچه ها شعر خوندن و با هم دست زدید و هورا کشیدید و در آخر هم یه کتاب رنگ آمیزی خوشگل هدیه گرفتی و اومدی بیرون .بعد با محمد سپهر و زهره جون رفتیم بوفه و با هم پیتزا نوش جان کردید و یکساعتی هم بازی کردید و بعد به زور از هم جداتون کردیمو خداحافظی و پیش بسوی خونه  .همینجا صمیمانه از دوست خوبم زهره جون بابت مهمون نوازیش تشکر میکنم و امیدوارم که باز همدیگه رو ببینیم به امید اون روز.

احسان و محمد سپهر عزیز

اینجا هم مامان راستین کوچولو داشت براتون کتابی رو که هدیه گرفته بودید رو میخوند

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (8)

مانی محیا
28 بهمن 92 8:56
ای مطرح ای باعث افتخار..
مامان احسان
پاسخ
خاله شرمندمون نکن
مامان آویسا
29 بهمن 92 13:39
بابا خواهر پارتی ما شو دخترمون رو ببریم اونجا.البته احتمالاً بله ترکوندن
مامان احسان
پاسخ
ما چیکاره باشیم خواهر
مامان آویسا
29 بهمن 92 13:41
عزیزم!قیافه خانم وکیلی چقدر مهربونه از طرف من می بوسیدیش . خیلی صداش رو دوست دارم
مامان احسان
پاسخ
آره واقعا ناز و مهربون بودن
طراحی تقویم93 کمترین هزینه بهترین کیفیت
30 بهمن 92 9:57
سلااااااااااااااااااااااااااااام من اومدم با طراحی تقویم 93 خیلی باحال طراحی کردم خودتون بیاین ببینین درست میگم تقویم با عکسای نی نی نازتون فداش بشم نانازییییییییییی راستی از همه جا کمتره هزینش بدو بیااااااااااااااا منتظر شما و جوجوت هستـــــــــــــــــم
محبوبه مامان الینا
1 اسفند 92 8:26
الهیعزیزمچه ذوقی کردم پلیس کوچولوی ناز راستی سلام خواهری
مامان احسان
پاسخ
سلام عزیزم خواهر خوبم
مامان نیروانا
23 اسفند 92 9:30
سلام معصومه جونم، چقدر ازت بیخبر بودم منو ببخش عزیزم. الهی فدای احسانم که چقدر بزرگ شده. مرسی مامان محمدسپهر و مرسی به تو که گل پسری رو بردی.