عشق مامان و بابا احسانعشق مامان و بابا احسان، تا این لحظه: 14 سال و 10 ماه و 13 روز سن داره

خاطرات احسان مامان

پسر با استعدادم

1392/11/26 15:02
نویسنده : مامان احسان
361 بازدید
اشتراک گذاری

سلام ماه من قلب

    چند روزیه که علاقه خاصی به پازل یا به قول خودت فازل نشون میدی و هزار ماشالله هر پازلی رو هم که برات میگیرم سه سوته درستش میکنی خلاصه مامان کلی از داشتن این پسر با استعداد به خودش میباله خدا حفظت کنه مامانی. چند روز پیش هم تقاضای تولد کردی و من هم اجابت کردم با هم رفتیم یه کیک کوچولو خریدیم و مثلا تولد گرفتیم .

در حال ناخونک زدن

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (6)

محبوبه مامان الینا
26 بهمن 92 19:22
بعله چی فکر کردی پسر خواهرم از اولش هم باهوش بود چه جالب کیکش با لباسش ست شده چه خوشرنگ دلم خواست خو بوووووووووووووووووووووووس برای خواهری ناز خودم و پسر ناز و باهوشش
مامان احسان
پاسخ
ممنون خواهری
مامان آویسا
27 بهمن 92 10:32
سلام عزیزم تولدت مبارک
مامان احسان
پاسخ
ممنون خاله تولدم نبود آخه من سالی چند بار تولد میگیرم
محبوبه مامان الینا
28 بهمن 92 7:45
دوست دارم فراوون
مامان احسان
پاسخ
ما بیشتر
مانی محیا
28 بهمن 92 8:57
تفلد 4 سال و 7 ماهگیت مبارک...
مامان احسان
پاسخ
ممنون عزیزم با این دقتت
ღ¸.•مامان ِ آینده یه فسقِـلی•.¸ღ
28 بهمن 92 12:07
سلام... چه خوشرنگه این کیکه... موخواااااااااااااااااااااام مبارک باشه
زری مامان مهدیار و صدرا
8 اسفند 92 16:03
نازنینم تولدت مبارک این تولد کلیییی بیشتر از تولدهای واقعی میچسبه مرسی مامانی مهربون