عشق مامان و بابا احسانعشق مامان و بابا احسان، تا این لحظه: 14 سال و 10 ماه و 14 روز سن داره

خاطرات احسان مامان

تقدیر نامه

1392/11/21 10:11
نویسنده : مامان احسان
557 بازدید
اشتراک گذاری

قلبسلام ماهک منقلب

    دیروز موقع تحویلت از مهد خاله مینا (معاون مهد ) تقدیر نامه شما رو برای نوبت اول  با کارنامه بهم داد یه ذوقی کردم وصف ناشدنی .یعنی اونقدر بزرگ شدی که امتحان دادی و کارنامه گرفتی اونم با رتبه عالی .عزیزم مامان عاشقته .میبوسمت و بهت افتخار میکنم قلب

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (6)

مانی محیا
21 بهمن 92 10:21
آخی نازییی عزیزم. موفقیتای بعدی ایشالا
مامان احسان
پاسخ
ممنون خاله جون همچنین برای محیا گلی
محبوبه مامان الینا
21 بهمن 92 13:59
عززززززززیزززززززززززم من چه کیفی کردم! جونمی عشقمی عزیزمی احسان گلی
محبوبه مامان الینا
23 بهمن 92 8:36
سلام خواهرینه بابا سر کارممرخصی هام داره تموم میشه نیگه داشتم واسه دفاع پایان نامه لعنتی خوبی عزیزم؟
مامان احسان
پاسخ
سلام خدا رو شکر خوبم من هم سر کارم تازه فردا هم باید بیام
زری مامان مهدیار و صدرا
25 بهمن 92 22:40
الهییییییییی ایشالا که مدرک دانشگاهش عزیزم ایشالا همیشه همینجوری به وجودش افتخار کنی
مامان احسان
پاسخ
ممنون زری جان
ღ¸.•مامان ِ آینده یه فسقِـلی•.¸ღ
26 بهمن 92 11:45
سلام عزیز...