عشق مامان و بابا احسانعشق مامان و بابا احسان، تا این لحظه: 14 سال و 10 ماه و 13 روز سن داره

خاطرات احسان مامان

عکسهای برفی

1392/11/20 14:33
نویسنده : مامان احسان
499 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عسل مامانقلب

     امروز بعد از چند روز بالاخره رفتی مهد البته با گریه و ناله .میگفتی میخوای بری خونه مامان جون اینا ولی من برات توضیح دادم که نمیشه هر روز بری خونه مامان جون .امروز اداره مون مسابقه تیر اندازی بود اونم با کلت جات خالی بود مامانی اولین تجربه تیر اندازیم بود خیلی خوب بود با اینکه تا بحال اسلحه دست نگرفته بودم نفر پنجم شدم یکی از دوستام هم همرو زد تو خال حسابی خوش گذشت .اینم عکسهای روزهای برفی هفته گذشته:

بابایی گذاشتت روی یه نایلون و میکشیدت روی برفها و تو هم میخندیدی عسلم

این هم چند تا منظره برفی خوشگل از جلوی خونمون

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (7)

مامان عاشق
20 بهمن 92 14:42
اي جونم چه پسرخوردني دارين هزار ماشالا چه عكساي خوشكلي چه ابتكار جالبي روي نايلون ماماني ما تولد يكسالگي پسرمونو جشن گرفتيم خوشحال ميشم نظرتونو به يادگار واسمون بنويسين ممنون
ستارگان آسمان من
20 بهمن 92 22:46
مامان احسان
پاسخ
سلام عزیزم ممنون که بهمون سر میزنی من هم همیشه بهتون سر میزنم ولی نمیتونم نظر بگذارم
نسيم
20 بهمن 92 23:21
ممنون ماماني كه به وبلاگمون سرزدي منم با افتخار لينكتون كردم
مامان نازنین جون
21 بهمن 92 1:46
سلام عزیزم وبلاگت خیلی قشنگه.....خوشحال میشم به وبلاگ ما هم سر بزنید واجازه بدین تا با افتخار لینکتون کنم شما هم اگه دوست داشتین ما رو لینک کنید..... انشاا... دوستای خوبی واسه هم باشیم
مامان نیروانا
21 بهمن 92 8:27
اول از همه سلام معصومه ی عزیزم، تو خیلی معرکه ای دوستم! تیراندازی کردی و به هدف زدی!؟ بابا قهرمان! خوشم اومد دوم اینکه چه عکسای خوشگلی، چه بازی بامزه ای، آفرین به ابتکارتون. سوم اینکه بلای ناقلایی احسانم، خوب میفهمی کجا بیشتر بهت خوش میگذره هی بهونه شو میگیری. جاااانم
مانی محیا
21 بهمن 92 10:22
شما تو اون اداره همش داری ورزش میکنی چه خبره خواهر؟؟/ یکی بما بگه
مامان احسان
پاسخ
سلام عزیزم شما همش میرید استخر ما چیزی میگیم ماهم سالی یکبار مسابقات داریم خوب
محبوبه مامان الینا
21 بهمن 92 13:59
معصومه مشکوک میزنی ها! همش اسلحه به دست و تیر و کمان به دست شدی؟! نبرنت تو گروه ضربتی چیزی...بادیگارد نشی یه وقت...
مامان احسان
پاسخ
ای وای خواهر من خودم 60 تا بادیگارد دارم برم بادیگارد بشم