عشق مامان و بابا احسانعشق مامان و بابا احسان، تا این لحظه: 14 سال و 10 ماه و 13 روز سن داره

خاطرات احسان مامان

سال نو میلادی

1392/10/11 12:37
نویسنده : مامان احسان
307 بازدید
اشتراک گذاری

смайликسلام ماه من смайлик

امیدوارم بابانوئل به جای کادوی زیبا
تقدیر زیبا برای تو هدیه بیاره
تقدیر خوب رو نمیتونی الان حس کنی
اما در آینده میفهمی بهترین آرزو رو برات داشتم

Gift-Tags_Christmas_Chalkboard1

امروز صبح  از خونه که راه افتادیم خبری از برف نبود نزدیکیهای اداره از خواب بیدار شدم دیدم اوه چه برفی خودم که حسابی ذوق زده شده بودم تو رو هم بیدار کردم از روی پاهام پریدی پایین و با ذوق گفتی مامان بریم برف بازی گفتم نمیشه مامان سرما میخوری و تو هم که مامان الهی فدات شه طبق معمول قبول کردی وقتی رسیدیم دم مهد از روی برفها بردمت کلی ذوق کردیو و خندیدی و بعد هم رفتی خوش بگذره ماه منقلب

کارت پستال های جالب کریسمس 2014,بهترین کارت پستال های کریسمس 2014

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (4)

محبوبه مامان الینا
11 دی 92 11:19
سلام عزیزم آره اصلا اعصابشو ندارم خیلی بهش گیر میدم این روزا
مامان احسان
پاسخ
امان از دست تو خواهری
زری مامان مهدیار و صدرا
12 دی 92 20:32
من و مهدیار هم کلییییییی ذوقیدیم من بیشتر برای همشهری های مسیحی مون خوشحال بودم که سال نو شون رو با برف شروع کردن
مامان احسان
پاسخ
آره واقعا زیبا بود
زری مامان مهدیار و صدرا
14 دی 92 16:23
خصوصی عزیزم
مامانی درسا
15 دی 92 10:19
زندگیتون به سفیدی و پاکی برف و به گرمای خورشید ..... سال نو میلادی مبارک گل پسر خوش باشی
مامان احسان
پاسخ
ممنون خاله جون