عشق مامان و بابا احسانعشق مامان و بابا احسان، تا این لحظه: 14 سال و 10 ماه و 14 روز سن داره

خاطرات احسان مامان

بهونه گیری جدید

1392/8/18 13:34
نویسنده : مامان احسان
318 بازدید
اشتراک گذاری

سلام ماه مامانقلب

    دیشب تا ساعت حدودای ١٢ با هم بیدار موندیم و من برات چند تا داستان خوندمو برقو خاموش کردم که برم بخوابم که تقاضا کردی یه داستان دیگه هم از خودم برات بگم یعنی از روی کتاب نخونم و من ازت پرسیدم چه داستانی بگمو و تو گفتی هر چی خودت دوست داری و من هم شروع کردم به گفتن : یکی بود یکی نبود زیر گنبد کبود سه تا بزغاله بودن به نامهای شنگولو و منگولو ....هنوز حبه انگور از دهنم در نیومده بود که صدای داد و بیداد و گریه ات بلند شد که من این داستان و نمیخوام یکی دیگه بگو من هم که نیم ساعتی بود که توی اتاقت بودمو و از خواب داشتم گیجو ویج میخوردم گفتم مگه خودت نگفتی هر چی دوست داشتم خوب منم اینو دوست دارم که دارم میگم دیگه و تو همچنان گریه میکردی بوست کردمو و از اتاقت اومدم بیرون و به ٣٠ ثانیه نکشید که آروم شدیو خوابیدی .این رفتار بد رو جدیدا انجام میدی اولش دوستانه از آدم خواسته هات رو میخواهی و آخرشو با گریه و بهونه گیری تموم میکنی واقعا نمیدونم با این مدل رفتارت باید چیکار کنم . ولی همه جوره عاشقتم مامانی.ماچ

واما سوال امروزت سوال:مامان چرا میگن خورشید خانوم ؟و من بعد از کمی فکر : شاید چون طلایی و زیباست بهش میگن خورشید خانوم و شما متفکر

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (6)

مانی محیا
18 آبان 92 13:37
آخ آخ آخ دقیقا با این حرفت به بچه گفتی که مردها زشتن


دقیقا
محبوبه مامان الینا
19 آبان 92 10:37
معصومه جون نمیشه یه داستان جدید یاد بگیری خو راس میگه بچه این خیلی تکراریه


والا هزار تا جدید هم بگم باز به تکراریه که میرسه داد و بیدادش در میاد
مامی کوروش
19 آبان 92 10:52
معصومه جون

بهش بگو چون مهربونه و همه جا رو گرم می کنه مثل مامانا !



وای چه قشنگ راست میگیا .فریماه جون خیلی دوستتون دارم
ستارگان آسمان من
20 آبان 92 1:57

سلام عزیزم من میتونم وارد وبت بشم و هر روز هم سر میزنم بهتون ولی نمیتونم کامنت بگذارم نمیدونم چرا
مامي كيانا
20 آبان 92 9:18
خورشيد خانوم رو خوب اومدي ( ستاد تقويت روحيه خانم ها مخصوصا خوش هيكل هاش )
كيانا هم يه موقع هايي يه سوال هايي مي كنه كه ميدونم از اون مدل سوالهاست كه بايد جوابي كه خودش دوست داره رو بشنوه اگه غير از اون باشه به اجبار ميخواد حرف خودشو به كرسي بشونه و لجبازي ميكنه
مامان احسان
پاسخ

ما اینیم دیگه خواهر
ستارگان آسمان من
21 آبان 92 1:55
چرا؟
مامان احسان
پاسخ
نمیدونم چرا خودم هم ناراحتم