عشق مامان و بابا احسانعشق مامان و بابا احسان، تا این لحظه: 14 سال و 10 ماه و 13 روز سن داره

خاطرات احسان مامان

زیارت امام رضا

1392/8/20 15:36
نویسنده : مامان احسان
284 بازدید
اشتراک گذاری

سلام گل مادرماچ

    چند روزیه به خاطر آلودگی هوا مهد نمیارمت و میری خونه مامان جون اینا کلی هم کیف میکنی و اصلا هم بهانه مامانو نمیگیری .انشالله فردا بعد از ظهر با دایی محمد رضا اینا و عمو محمد اینا میریم پابوس آقا امام رضا .شنبه هم انشالله برمیگردیم .شما کلی خوشحالی و هر شب میپرسی چند بار دیگه بخوابم و بیدار شم میریم مشهد و من امروز بهت گفتم فقط یه روز دیگه مونده .حاجی کوچولوی مامان یا مشت احسان من دوستت دارم .قلب

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (10)

محبوبه مامان الینا
25 آبان 92 10:01
سلام معصومه جونصبح بخیر زیارت قبول.برنگشتی هنوز؟ حیف شد خیلی دوست داشتم همو ببینیم
مامان احسان
پاسخ
سلام گلم برگشتم
مامي كيانا
25 آبان 92 12:30
التماس دعا زيارت قبول
مامان احسان
پاسخ
ممنون
محبوبه مامان الینا
26 آبان 92 8:08
سلام معصومه عزیزمنیومدی هنوز؟
مامان احسان
پاسخ
اووووووووومدم
مرجان مامان آران و باران
26 آبان 92 19:48
منو یادت نرههههههههههههههههههه زیارتت قبول پیشاپیش
مامان احسان
پاسخ
مگه میشه یادم بره برای همه دوستام دعا کردم
مامان سيد محمد سپهر
27 آبان 92 7:58
زيارتتون قبول عزيز دلم ..انشاء بازم قسمتتون بشه
مامان احسان
پاسخ
ممنون با شما دوستان
مامان آویسا
27 آبان 92 8:54
سلام عزیزم زیارت قبول.چرا خبری ازت نیست کجایی خواهر
مامان احسان
پاسخ
اومدم گلم
محبوبه مامان الینا
27 آبان 92 9:30
سلام به معصومه عزیزمزیارت قبول عزیزمخوش اومدیجات خیلی خالی بود عزیزممنتظر پست سفرتون هستمولی ایکاش میشد همو میدیدیم اینجا
مامان ماهان
27 آبان 92 23:01
سلام دوست گلم كجاييييييي بابا دلمون برات تنگ شده زيارت هم قبول باشه گل پسري رو ببوس
مامان سمانه
28 آبان 92 4:20
امیدوارم به سلامتی برین و برگردین و پیشا پیش زیارت قبول مشهدی احسان
مانی محیا
2 آذر 92 13:06
عزیزم بسلامتی برگشتین. خوشبحالتون. من دیر فهمیدم این روزها خیلی کاردارم. قبول باشه دوستم
مامان احسان
پاسخ
ممنون گلم خودم هم خیلی درگیر کارم خدا قوت