عشق مامان و بابا احسانعشق مامان و بابا احسان، تا این لحظه: 14 سال و 10 ماه و 14 روز سن داره

خاطرات احسان مامان

آبگیر بیلقان

1392/8/11 10:16
نویسنده : مامان احسان
1,770 بازدید
اشتراک گذاری

سلام نفسمقلب

   دیروز صبح با بابایی و دایی محمد رضا از طرف اداره مامانی رفتیم آبگیر بیلقان ( کیلومتر 4 جاده چالوس ) برای پیاده روی خانوادگی.البته ما چون خودمون نزدیک بودیم با ماشین خودمون رفتیم ولی همکارامون از تمام مناطق تهران با اتوبوس اومده بودن حدود 20 تا 25 تا اتوبوس با یه عالمه ماشین شخصی واقعا تا بحال این همه آدمو ایجوری یکجا ندیده بودیم محیط خیلی زیبایی بود ولی ازدحام جمعیت باعث شده بود بی نظمی هم در تقسیم صبحانه و ناهار بین این 3 یا 4 هزار نفر آدم پیش بیاد.خلاصه ماجرایی بود برای خودش .به هر کدوم از همکارها هم یه تن تاک هدیه دادن .که حمل اون هم در اون فضا خودش باز ماجرایی بود بس ناگوار .ولی شیطون بلا هر چی ما حرص خوردیم به تو خوش گذشت .سر فرصت میامو و عکسهاتو میگذارم ناز مامان . امروز هم آبفای استان جلسه دارم به خاطر همین من و شما دیشب رفتیم خونه مامان جون اینا خوابیدیم تا صبح من شما رو از خواب بیدار نکنم .میدونم که بیدار شی بهانه میگیری. از صبح دلم پیشته .امیدوارم خوب بخوابی گلم .من هم قول میدم زود بیام پیشت .

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (16)

مانی محیا
11 آبان 92 9:19
عزیزم صباح الخیر.. همش بخوشی


ممنون گلم
ستارگان آسمان من
12 آبان 92 1:59
سلام http://setareganeman.persianblog.ir/
این آدرسمه فقط عکسا رمز می خواد که که خصوصی می زارم


ممنون گلم اومدم وبتون ماشالله چه گلهای نازی دارید خدا حفظشون کنه ولی نتونستم نظر بگذارم ثبت نمیشه .
ستارگان آسمان من
12 آبان 92 2:04
راستی لاکپشت نینجا لباسش و میفروشن .... امیر علی من همش تنشه و بازی میکنه برای حسام جون هم بگیری فکر کنم خوشحال بشه
مامان آویسا
12 آبان 92 9:25
همیشه به شادی عزیزم
راستی کفش های نو مبارک خواهر


ممنون گلم
محبوبه مامان الینا
12 آبان 92 9:40
سلام عزیزمصبح بخیرچه حالی میده پیاده روی خونوادگیاما نه اینقدر شلوغ! تن تاک دادن بهتون؟!کفشش یا دراز نشستش؟
ای جان احسان خوشگلم چه ژستایی گرفتهعاشق نگاهش شیطمن بارش تو عکس چهارم شدم
خصوصی تو هم چک کن


سلام آره خوب بود ولی خیلی شلوغ بود .تن تاک هم دراز و نشستش رو دادن
محبوبه مامان الینا
12 آبان 92 9:41
معصومه جون رمز
ستارگان آسمان من
12 آبان 92 14:43
چرا میشه فقط برای نظر گذاشتن هم رمزو می خواد نمیدونم چرا؟...


دوباره سعی مینماییییییییییییییییم
نیلوفر
13 آبان 92 18:58
____● ______●___________████____████ _______●_________██████_██████ __________●_______███████████ _████____████____███████ ██████_██████_____████ █████████████_______██ _███████████_________█ ___████████__●_______● ______█████____●______● ________██_______●_____● _________█________●____● ما بالاخره اومدیم ........دلم براتون تنگ شده بود
مرجان مامان آران و باران
14 آبان 92 3:34
سلام عزیزم همیشه به گردششششششش خانوادگیییییی شاد باشیددددد دوست مهربونمممم قربون احسان خوشگلم با این ژستاش
مامي كيانا
14 آبان 92 10:59
3 4 هزار نفر واي اونجارو حسابي قرق كرده بوديد ديگه ميگم جاي خوبي بود تا تو اون هواي پاك تن تاك بزنيد و وزن كم كنيد خوب معلومه كه بيشتر از همه به بچه ها خوش ميگذره ايشالا هميشه به گردش و جاده چالوس به به خيلي از اون جاده خاطره دارم
محبوبه مامان الینا
14 آبان 92 10:59
سلام خواهری.خوبی؟ عزیزم نگران نباش . فقط سرم خیلی شلوغه از طرفی کارهای خیلی زیاد اینجا از طرفی مریضی ِ الینا و خودم و از همه بدتر اینکه فردا دفاع پروپزالم هست و باید برم دانشگاه و کلی استرس دارم.برام دعا کن معصومه جونم...
زری مامان مهدیار و صدرا
17 آبان 92 22:16
چه گردش باحالی

چه جایزه ی خوبی گرفتی

راستی معصومه جون این تن تاک رو امتحان کردی به ما هم خبر بده که چیز به درد بخوری هست یا نه؟




من که زیاد استفاده نکردم فکر هم نمیکنم اینقدر که تبلیغ میکنن کارایی داشته باشه

مامي كيانا
18 آبان 92 10:41
چطوري مامان خوش هيكل؟


سلام خدا رو شکر خوبیم
مانی محیا
18 آبان 92 12:27
سلام سلام سلام خوبی.. چه خبر رفتی سپهسالار
مامان سمانه
20 آبان 92 2:14
عزیزم همیشه به گردش و تفریح
همیشه شاد و لباتون خندون باشه

ممنون سمانه جون
مامان صدف
24 آذر 92 10:27
چه جای با صفایی