عشق مامان و بابا احسانعشق مامان و بابا احسان، تا این لحظه: 14 سال و 10 ماه و 13 روز سن داره

خاطرات احسان مامان

لاک پشت نینجا

1392/8/5 9:05
نویسنده : مامان احسان
803 بازدید
اشتراک گذاری

سلام ماه مامان

     دیروز که میومدیم خونه دل درد داشتی با کمی تب ولی به محض اینکه رسیدیم خونه رفتی سراغ جعبه وسایل خیاطی منو چند تا روبان رنگی انتخاب کردیو و گفتی مامان اینا رو ببند به پیشونی و دور کمرم میخوام مثل لاکپشتهای نینجا بشم و من هم اطاعت امر کردم .شب تا صبح اومدم توی اتاقت و پیشت خوابیم ولی خدا رو شکر بهتر شدی .اینم عکسهای لاکپشت نینجای مامان یا به قول خودت لاکپشت اینجا:

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (13)

مامی کوروش
6 آبان 92 8:24
معصومه جون مواظب باش سرما خوردگی خیلی زیاد شده
ضمنا عکسها کو ؟


چشم گلم الان میگذارم .راستی من هنوز هم نمیتونم وبتو باز کنم
محبوبه مامان الینا
6 آبان 92 9:49
سلامممممم معصومه جون شرمنده من آلزایمر دارم فراموشم شده بود ساداتی عزیزم ینی بس که عذاب وجدان گرفتم و خودم مواخذه کردم خدا میدونه ای بابا عیدی رو از دست دادم!!!!
لاک پشت اینجا!خیلی نمکی احسان جون خوشگلم


این چه حرفیه عزیزم دوستت دارم و عیدیت هم محفوظه تا بیایی پیشم
مانی محیا
6 آبان 92 14:00
عزیزم. محیا هم دقیقا همینجوری شد دیگه. مواظبش باش. ای لاکپشت اینجای زیبا


مامان آویسا
6 آبان 92 14:20
عزیزمآویسا هم میگه:لاک پشت های اینجا چه تفاهمی
عزیزم نمی دونستم شما ساداتی .عیدت مبارک باشه.راستی عیدی ما چی میشه اونوقت


عزززززیزم .عید شما هم مبارک .عیدی شما هم محفوظه تشریف بیارید منزل تقدیم میکنیم خواهر
مرجان مامان آران و باران
7 آبان 92 0:15
عزیز دلممممم قربون لاک پشت نینجای خوشگلمممممممم
مامانی درسا
7 آبان 92 7:48
ای جونم عزیزم حالا کدمشون هستی ..... دوست دارم پسر قند عسلم


ممنون خاله مهربون
محبوبه مامان الینا
7 آبان 92 8:35
سلاااااااااااااااااااااااااااااااااام صبح خواهر جونی ِ خودم بخیر امیدوارم امروز جز بهترین روزهای زندگیت باشه عززززززززیزززززززززززززززم
محبوبه مامان الینا
7 آبان 92 8:46
کی جرات کرده حال خواهر منو بگیره؟! چی شده عزیزم؟
محبوبه مامان الینا
7 آبان 92 9:05
خدا ازشون نگذرهمن نمیدونم اینا چجوری میخوان این دنیا و اون دنیا راحت زندگی کنن
مامي كيانا
7 آبان 92 9:50
سلام دوست سادات من
ما هم يه جورايي با هم دخترعمو ميشيم
عيدي كه گذشت مبارك
به رسم ادب اومدم تا سلامي بدم
پسر گلتون چقدر بامزه ست
لاك پشت نينجا
داشتم به اين فكر ميكردم كه پسرها و دخترها چه فرقي با هم دارن
احسان جون ميره سر وقت كشو خياطي و چندتا ربان برميداره لاك پشت نينجا ميشه
كيانا ميره سر كشو خياطي من چندتا ربان برميداره و عروس ميشه


راست میگید ها چه جالب واقعا دختر ها و پسر ها از اول با هم متفاوتن دخترها لطیفو حساس ولی پسر ها خشنن
محبوبه مامان الینا
8 آبان 92 10:56
سلام معصومه جون خوبی عزیزم؟چه خبر از جریان دیروز؟
محبوبه مامان الینا
8 آبان 92 12:02
آفرین به دوست جسور خودم اما معصومه جون بیا هر دومون یه کم محافظه کارتر بشیم و اینقدر خودمون و موقعیتمون رو تو خطر نندازیم گلم...
زری مامان مهدیار
9 آبان 92 12:01
عزیز دلم چه خوشگل شدی



ممنون زری جون