عشق مامان و بابا احسانعشق مامان و بابا احسان، تا این لحظه: 14 سال و 10 ماه و 14 روز سن داره

خاطرات احسان مامان

بازی وبلاگی

1392/4/9 12:31
نویسنده : مامان احسان
321 بازدید
اشتراک گذاری

از طرف دوست گلم نوشین جون به این بازی دعوت شدم .ممنون گلم .

1_ بزرگترین ترس تو زندگیت چیه ؟

 از دست دادن عزیزانم

٢_ اگه ٢۴ ساعت نامرئی میشدی چیکار میکردی ؟

میرفتم توی مهد تا لحظاتی که احسان پیشم نیستو نظاره گر باشم

٣_ اگه غول چراغ جادو توانایی بر آورده کردن یک آرزوی ۵ تا ١۵ حرفی رو داشته باشه چی آرزو میکنی ؟  

همیشه سلامتی و شادی

۴_ از میان اسب ، پلنگ ، سگ ، گربه و عقاب کدوم یکی رو دوست داری ؟ اسب

۵_ کارتون مورد علاقه دوران کودکیت ؟ نل

۶_ در پختن چه غذایی تبحر نداری ؟   کوکو

٧_ اولین واکنشت موقع عصبانیت ؟  

داد میزنم

٨_  با مرغ ، دریا ، اورانیوم  و خسته یه جمله بساز :

مرغ و دریا و اورانیوم و خسته چه ربطی بهم دارن .

٩_ دو بیت شعر که خیلی دوست داری ؟

 زیاد علاقه ای به شعر ندارم به خاطر همین هیچی یادم نمیاد

١٠_ اگر بخوای با تونل زمان فقط به یک روز از زندگیت در گذشته یا آینده سفر کنی اون روز چه روزیه ؟گذشته به یک روز حتی یکساعت توی خوابگاه دانشجوییمون

١١_ چه رنگی هستی و چرا ؟ سفید چون فکر میکنم پاکه

١٢_  اگه قرار باشه از ایران بری کدوم کشور رو انتخاب میکنی ؟ آمریکا

١٣_ بهترین اس ام اس موجود در اینباکس گوشیت ؟ اس ام اس های همسر گرامی

١۴_ اگه قرار باشه سه نفر از آشنا ها رو امشب به مهمونی دعوت کنی اون سه نفر چه کسانی هستن؟

پدر و مادر و برادرهام البته میشن 4 نفر

١۵_ اگه قرار بود یک کلمه رو از لغت نامه زندگیت حذف کنی اون چه کلمه ای بود ؟ مرگ

١۶_ کسی را بخوای ملاقات کنی ؟

دوستهای دانشگاهم

١٧_ اسم دیگه برا وبلاگت انتخاب کن ؟ دردونه مامان و بابا

١٨_ خودت رو شبیه چه میوه ای میدونی ؟ هلونیشخند

١٩_ سه خصوصیت اخلاقی بدت ؟

خیلی زود عصبانی میشم .وقتی نمیتونم حقمو بگیرم گریه میکنم .زود قضاوت میکنم

٢٠_ کاشکی ....

کاشکی توی هیچ جای دنیا هیچ وقت جنگ و درگیری نبود .

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (9)

محبوبه مامان الینا
9 تیر 92 13:14
اتفاقا معصومه جون من هم تو این سفر متوجه شدم گاهی اوقات زود قضاوت میکنم
ღ مونا مامان امیرسام ღ
11 تیر 92 2:04
سلام دوست خوبم.ممکنه به این ادرس برید و به ((امیرسام خرمی)) امتیاز 5 رو بدید اگر قبلا به کس دیگه ای رای دادید بازهم میتونید رای بدید. تا 8 مرداد هم وقت دارید.ممنون از وقتی که میذارید گلم. خوشحال میشم اگر بعد از رای دادن خبرم کنی. soha.torgheh.ir/festival/festivalPage.php?festival=7
محبوبه مامان الینا
11 تیر 92 9:11
سلام معصومه جونمصبحت بخیر عزیزم
مامی کوروش
11 تیر 92 10:21
سلام عزیزم
چه خبر مبرا ؟


خبرای خوش
مامان سيد محمد سپهر
12 تیر 92 19:06
سلام دوستان يه خواهشي دارم چند وقتي يه كه سايت ني ني وباگ يه جشنواره راه انداخته با موضوع "ني ني شكمو"گل پسر من هم شركت كرده، لطف مي كنيين به او و دوتا از دوستان خوبمان راي بدين لطفا اين كدها را : 224 154 395 را به شماره 20008080200 پيامك كنيد : در ضمن مي تونيد به وب : تاج سر مامان با نشاني : http://mohammad-sepehr.niniweblog.com/ و كودك من با نشاني : http://koodakeman91.niniweblog.com/ و"هديه خدا "با نشاني : http://mahdiyar-a.niniweblog.com/ مراجعه كنيد..سپاسگزارم. فقط بين كدها از فاصله استفاده كنيد.
محبوبه مامان الینا
15 تیر 92 8:23
سلام معصومه جونصبح بخیرکجایی دوستم؟کم پیدایی؟دلتنگ شدیم؟
زری مامان مهدیار
15 تیر 92 11:08
کلییییییی جوابت رو دوست داشتم


خواهش میکنم خواهر شما همیشه به ما لطف داری
مامان زهرا دختر دوست داشتنی
15 تیر 92 12:40
دوست گلم ما برگشتیم
سلام و صد تا سلام
دلم براتون تنگ شده بود.
1. توی یک پست دلیل غیبت 4 ماهه را خواهم نوشت.
2. تک تک پست هایی را که نخوندم را حتما مطالعه می کنم.
3. خودم هم حداقل 10 تا پست دارم که همه آماده است و فقط باید آنها را آپلود کنم پس به ما هم سر بزنید.
4. الان دخترم با کد 463 در مسابقه نی نی شکمو شرکت کرده خوشحال میشیم به دخترم رای بدهید کافی کد 463 را به شماره 20008080200 اس ام اس کنید.


دوستون دارم زیاد زیاد زیاد
منتظر دیدار شما در وبلاگمون هستیم.



وای عزیزم خوشحالم اومدم پیشتون
مامی کوروش
15 تیر 92 12:54
معصومه جون عروسی خوش گذشت
انشا... برادر محترمت خوشبخت و سعادتمند باشند


خیلی جای شما خالی