عشق مامان و بابا احسانعشق مامان و بابا احسان، تا این لحظه: 14 سال و 10 ماه و 14 روز سن داره

خاطرات احسان مامان

عکسهای تولد

1392/4/8 10:54
نویسنده : مامان احسان
542 بازدید
اشتراک گذاری

سلام مرد کوچولوی مامان

  پنج شنبه تولدت بود گل مامان و ما برات یک تولد خودمونی با حضور مامان جون و بابا جون و دایی ماهان و دایی محمد رضا و طیبه جون(عروس و داماد هفته دیگه) گرفتیم .جمعه هم بردمت آتلیه ماندانا جون و کلی هم اونجا با کت و شلوار خوشگلت عکس انداختی ولی روز تولدت هرکاری کردم کت و شلوارتو بپوشی قبول نکردی حالا چند تا از عکسها و کادو هات رو برات میگذارم :

گیلاس مامان

کادوی بابایی که یک لگو 3000 تیکه بود و تو با دیدنش کلی ذوق کردی

کادوی خودم

کادوی مامان جون و بابا جون

کادوی دایی محمد رضا

و کادوهای دایی ماهان جونت

و اما وسایل نقلیه احسان واقع در انباری

و این هم یک هنر نمایی

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (11)

مامی کوروش
8 تیر 92 14:28
تولد گل پسر مبارک باشه انشا... صد ساله بشه و سلامت باشه تا همیشه
محبوبه مامان الینا
8 تیر 92 20:34
عزززززززززززززززیزززززززززززززززززم تولدت مبارک گل پسر خوشگل ناااااااااز کیک خوشگلهکادوها هم محشر عروسی در پیش دارین معصومه جون؟مبارکه عزیزم اگه به حساب فضولی نزاری چند تا خواهر و برادر داری عزیزم؟
مامان سمانه
9 تیر 92 3:45
عزیز دل خاله تولدت مبارک امیدوارم سالهای سال زیر سایه پدر و مادر مهربونت زندگی شادی و سپری کنی و به امید موفقیتهای هر روزه زندگیت
زهرا
9 تیر 92 7:42
سلام تولد پسر گلمون مبارک باشه الهی که زیر سایه پدرو مادر تند و تند پله های موفقیت رو بره بالا برای پسر گلم
راستش مبلاتون کپی مبلای مامانم ایناس یه لحظه احساس کردم تولد تو خونه اونا بوده به خصوص که چیدمانشم عین همه خیلی بامزه بود منم یه داداش 12 ساله دارم که خیلی دوستش دارم حس کردم تولد اونه


ممنون زهرا جان .چه جالب خدا شما رو برای پدر و مادرتون و پدر و مادر گرامیتونو برای شما حفظ کنه .
محبوبه مامان الینا
9 تیر 92 9:35
سلام معصومه عزیزم میدونی که منم تک دخترم و خواهر ندارم البته الان یکی از بهترین هارو دارم
داداش بزرگ من 30سالشه و سه ساله ازدواج کرده یعنی تو27 سالگی و خانومش دخترعموی خودمه
داداش کوچیکم 24سالشه و مجرده
راستی یعنی جاریت اینقدر خوبه که دخترشو واسه داداشت گرفتی



مامان سيد محمد سپهر
9 تیر 92 9:38
تولد تولد تولد تمبارككككككككككككككك.تولد تولد تولدت مبارككككككككككككككككككككككك...همه عكس ها ناز افتادن......چه كيك انگري برد خوشمزه اي ...مباركش باشه الهي!





ممنون خاله زهره
مانی محیا
9 تیر 92 11:25
عسیسم تفلدت مبارک ایشاله دومادیت گلم... منومیبخشید. من این چند روز اصلا نت نیومدم و شمال بودم... با کلی عکس برگشتم... میتونی ببینی دوستم..


اومدم
زری مامان مهدیار
15 تیر 92 11:05
احسان جون عزیزم تولدت مبارک
معذرت بابت تاخیر


ممنون خاله مهربونم
زری مامان مهدیار
15 تیر 92 11:07
چه کادوهای خوبی کم پیش میاد تو یه جشن تولد همه ی کادوها اینقدر مناسب سن و مفید باشه خیلیییییییییی خوبه خوش به حال احسان جونم
مرجان مامان اران
15 تیر 92 15:07
تولدت مبارک عزیز دلم با تاخیرررررررررررررررررررررررررررررررر ببخشید که دیر اومدمو کم اومدم این چند وقته سر زدن ایشالا 120 سالگیتو جشن بگیری خوشگلم بوسسسسسسسس


ممنون گلم
مامان نیروانا
31 تیر 92 14:13
احسان عزیزم، تولدت مبارک گل پسر خاله! چطور روز به این مهمی و قشنگی رو از دست دادم شازده کوچولو!

از روی مامان گلت خجالت میکشم که حق دوستی و معرفت رو برای تو و اون بجا نیاوردم. هنوز یادم نمیره که بهمون افتخار دادین و نیروانام رو به مهمونی تولدش توی خونه ی قشنگ و پراحساست فراخوندین. اگه دیر اومدم بخاطر مشغله های این روزام بوده عزیزم و هزار بار متأسفم که این مناسبت قشنگ و افتخار تبریک بموقع تولدت رو از دست دادم.

معصومه جون! دوست عزیز و بی ریای من! با تمام وجود چهارسالگی احسان عزیزم رو تبریک میگم. از طرف من بارها و بارها ببوسش و ازش عذرخواهی کن. تو دوست نازنین منی و از خدا میخوام لیاقت داشتنت رو بهم بده. خیلی دلم براتون تنگ شده بود. خوندمت و بسی لذت بردم هرچند خیلی هم شرمنده شدم. بازم منو ببخش خوبِ بزرگوارِ من




عزیزم اینقدر شرمنده ام نکن ممنون از محبتت