عشق مامان و بابا احسانعشق مامان و بابا احسان، تا این لحظه: 14 سال و 10 ماه و 14 روز سن داره

خاطرات احسان مامان

عروسی دایی محمد رضا

1392/4/16 9:36
نویسنده : مامان احسان
771 بازدید
اشتراک گذاری

سلام داماد کوشولوی من

   جمعه عروسی دایی محمد رضا بود از صبحش با من همکاری کردی و موندی پیش بابایی و من رفتم آرایشگاه تا اومدی تالار اونجا هم سر عقد کلی شیرین کاری کردیو و فکر کنم توی تمام عکسهای مهمونها باشی ولی حتی یک دونه عکس هم من ازت ننداختم آخه اصلا یکجا بند نمیشدی که . شب هم رفتی پیش بابایی ومن تونستم حسابی با دوستامو و مهمونها برقصم خلاصه کلی خوش گذشت دست باباجون هم درد نکنه واقعا عروسی خوب و به یاد موندنی شد همه مهمونها راضی و سر حال بودن واقعا راست گفتن که هر چی پول بدی همون قدر آش میخوری .هم رسیدگیشون خوب بود هم تالار فوق العاده شیک و مدرن بود .مامان بابای طیبه جون هم کلی زحمت کشیده بودن و یه جهزیه کامل و شیک به عروس خانوم داده بودن .امیدوارم که خوشبخت و سعادتمند بشن. از شب عروسی شما هم دلت هوای عروسی کرده و هی می پرسی عروسی من کی میشه فردا پس فردا پس اون فردا... خلاصه حسابی رفتی تو فکر داماد شدن تازه یه ایده هایی هم برای عروسیه خودت داری مثلا میگی : من عروسیمو قاطی پاطی میگیرم یعنی خانومها و آقاها یکجا باشن تا بچه ها هی نرن پیش مامانشون و بعد برن پیش باباشون همه با هم یکجا باشن .یا اینکه غذا عدسی باشه ( آخه خودت عاشق عدسی هستی )و... امیدوارم گل پسر من هم خوشبخت و سعادتمند بشه .از همه دوستهای وبلاگیه گلم هم مغذرت میخوام که نتونستم بهشون سر بزنم و جواب کامنت های پر مهرشون رو بدم .الساعه خدمتتون میرسم فعلا بای.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (8)

محبوبه مامان الینا
16 تیر 92 12:21
ای جااااااااااا ن عروسی اونم عروسیه خان داداش انشاله خوشبخت باشن و عاشق کنار هم دست مامان و بابای مهربونتون درد نکنه که واسه پسرشون سنگ تموم گذاشتن کلی خندیدم به حرفهای احسان مخصوصا به عدسی ما عکس میخوایم
نوشين مامان آريا
16 تیر 92 13:50
عروسي برادرتون مبارك باشه اميدوارم هميشه به شادي و تندرستي باشيد. ايشااله احسان جونم هميشه موفق و مويد و پيروز باشه ايشااله دانشگاه رفتنش و داماديش


ممنون نوشین عزیز
مامان زهرا دختر دوست داشتنی
16 تیر 92 23:45
دوست گلم عزیزم سلامممممممممم
چقدر دلم براتون تنگ شده بود. ما دوباره برگشتیم و قبل از هر چیز تمام پست های عقب مونده را خوندیم ولذت بردیم.
کلی تبریک با تاخیر به خاطر عروسی و تولد گل پسرت و تولدخودتون و روز مادر و روز پدر..
سفرها و گردش هاتون هم یکی یکی خوندیم و با هاتون همراه شدیم.
خلاصه مطلب امیدوارم همیشه شاد باشید و سرخوش.
از این به بعد همراه شما در پست های بعدی خواهیم بود.


ممنون عزیزم از این همه لطف و مهرت

مامان سيد محمد سپهر
18 تیر 92 9:58
......۞۞۞۞۞۞.................۞۞۞۞۞۞۞ ..۞۞۞۞۞۞۞۞............۞۞۞۞۞۞۞۞ ۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞....۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞ ۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞.۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞ ..۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞ ....۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞ ........۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞ ..............۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞ ....................۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞ ........................۞۞۞۞۞۞۞۞۞ ...........................۞۞۞۞۞۞۞ ............................۞۞۞۞۞ .............................۞۞۞ ..............................۞۞ ............................۞ .........................۞ عروسي دايي جون خيلي خيل يمبارك..الهي خوشبخت بشن..به روزيم..
مرجان مامان اران
19 تیر 92 7:23
عروسی دایی جون مبارککککککککککککک همیشه به عروسیو شادی عزیز دلمممم اخی ناززیییییییی عدسیییییی میدیییییییییییییییی
محبوبه مامان الینا
19 تیر 92 8:17
سلام عزیزم صبح بخیر تو این ماه التماس دعا دارم خواهر جونم
زری مامان مهدیار
22 تیر 92 12:38
مبارکه ایشالا
ایشالا دایی جون و خانومش خوشبخت بشن
وااااای چی بشه عروسی احسان جونم
ما هم دعوتیم ایشالا؟؟؟
آخه هم قاطی پاطیش رو دوست داریم هم عدسی رو، عاشق داماد هم که هستیم، دعوتیم دیگه مگه نه؟


البته خاله جون کی از شما بهتر
مامی کوروش
31 تیر 92 16:24
معصومه جون مبارکا باشه
انشا... عروسی پسر نازمون


ممنون همچنین انشالله عروسی کوروش جان