عشق مامان و بابا احسانعشق مامان و بابا احسان، تا این لحظه: 14 سال و 10 ماه و 13 روز سن داره

خاطرات احسان مامان

تبریک به بابایی

1392/1/21 8:55
نویسنده : مامان احسان
430 بازدید
اشتراک گذاری

سلام ماه تابانمقلب

   دیشب با هم رفتیم خونه مامان جون اینا بابایی هم بعد از ما رسید اونجا شامو با هم خوردیم و آخر شب برگشتیم خونه که دیدم بابایی میگه دو تا اتفاق بد افتاده اول اینکه  دیگه صبح ها نمیتونم ببرمتون تا کنار سرویس چون ساعت شروع به کارمون یک ربع زودتر شده و من باید زودتر برم دوم هم که ...... بعد هم رفتو یک پاکت آورد و داد به من گفت بخون من هم یهو دلم ریخت و فکر کردم بابایی رو فرستادن شعبه آخه چند وقتی بود که قرار بود جا به جا بشه و خودش نگران بود خلاصه با دلهره زیاد پاکتو باز کردمو و دیدم بابایی به سمت ریاست اداره مالی کلیه شعب استان البرز منصوب شده از خوشحالی داشت گریه ام میگرفت بغلش کردمو صمینانه بهش تبریک گفتم .البته بابایی خودش زیاد خوشحال نبود چون میگه مسئولیت سنگینیه ولی به هر شکل ارتقاء شغلی خوبه و من هم خیلی براش خوشحالم و از خدا میخوام که همیشه کمکش کنه .بابایی دوستت داریم و برات آرزوی موفقیت داریم.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (8)

مامان مهرزاد جان
21 فروردین 92 9:11
سلام بسیار عالی منم تبریک میگم انشاله سالی پر از موفقیت برای خانواده خوشبختتون باشه .~~~. . . ’’~-,,_. . . . . . .. ,-’. . . . ’-,~~-, . |. . . . . . . . . . ¯’~-,. . .. ,’. . /. . . . ’,. . . ’-, . ’,. ســــــلام دوست .. ’-,. . |.. /. . . . . . . . . ,’ .. ’~-,. .مــــــــــــــن. . . . . .. |. |. . . . . . . . . / . . . .¯’’’’~~~~~~~’. . . |,,, . . . . . . .. / . . . . . . . . . . . . ’-,. . ’. ~ ~’ ’-,. . . . .. / . . . . . . . . . . . .. /’. . .. OO. . ’ ~--~~’ . . آپــــــــــم . .. ,-’-. . ,-~¯¯~-,. . . . .. ’-, . . . اگـــه . . . ,-’. . . .. ’~-,,,-~’. .. . . . . ’, . . بيـــــــايـــي .. /. . . . . . . . . . .. ,_,-. . .. / . خوشحــــــــال. ’,. . . .. ,_;’. .. |. . . /. . .. ,’ . . ميــــــــــشم .. ’-,. . . .. ’’’~-~"~~".. ,~’ . . . . . . . . . . . .. ’~--,,_. . ’~~’. ,- ’ . . . . . . . . . . . . . . . . . |’’. . . ~’,-, . . . .بدو بيا . . . . . . . .. /. .. ,. . .. ’~-~""~-, . . . . . .من آپم . . . . . .. /. . ,,--’~--,,_,,-.. ).. ) . . . . . . . . . . . . . . .. /.. .- ’. . . . . .. ’~,~’"" . . . . . . . . . . . . .. /. ~’. . . . . . . . . .. )_,,_ . . . . . . . . . . . . .. |. . . . . . . . . . . }__""~, . . . . . . . . . . . . .. ,_. . . . . . . _,,,--~’¯.. ¯’~, . . . . . . . . . . . . . . . ’~-,,,,,,. . . . . . . . ~-,. ’-, . . . . . . . . . . . . . . . . . .. .. ’~-,,__. . .. _,),-
مريم
21 فروردین 92 9:11
هووووووووووووووورا خيلي خوشحال شديم ايشالا موفق باشين.... به ما هم سر بزن عزيزم
مامان ترانه
21 فروردین 92 9:29
سلام . من هم تبریک میگم بهتون.ایشالا همیشه شاد باشین. خوشحال میشم به وب ترانه هم سربزنید. در ضمن ترانه توی جشنواره سها شرکت کرده. ممنون میشم اگه زحمت بکشین وبهش رای بدین. البته اگه فکر می کنین خوب شده عکسش. اینم آدرس سایت: http://soha.torgheh.ir/festival/festivalPage.php?festival=6 ترانه پارسا
محبوبه مامان الینا
24 فروردین 92 7:38
آفرین به همسر فعال و کوشای شما خواهر جونم من هم صمیمانه بهت تبریک میگم عزیزم راستی همسرت کجا کار میکنه معصومه جون؟نکنه همکار منه؟


کارمند بانک ملت هستن
مانی محیا
24 فروردین 92 10:20
مبارک باشه ایشاله. داشتم این پست رو میخوندم رئیسم فرتی اومد تو رو صندلیم نشست و گفت نت بازه میخوام یه چیزی رو تو سایت دانشگاه نشونت بدم. منم که نه راه پس داشتم و نه پیش. گفت چی میخونی: خاطرات احسان کوچولو؟؟؟؟
گفتم آقای دکتر دوست محیاست. گفتم بذار ثبتش کنم


عیبی نداره من هم تا حالا چند بار برام این اتفاق افتاده بطوری که دیگه رئیسم اجازه میگیره میاد پشت سیسمم
زری مامان مهدیار
24 فروردین 92 11:19
ما هم صمیمانه به شما و بابایی تبریک می گیم
مسافران آسمانی
28 فروردین 92 18:59
سلام عزیزم
به به سال نو با یه شروع خوب...
هر دو رو بهت تبریک میگم عزیزم...انشااله موفق باشن و این گامی باشه برای سمتای بالاتر...


ممنون گلم
نوشين مامان آريا
31 فروردین 92 9:47
تبريك اميدوارم هميشه در تمامي مراحل زندگي موفق و پيروز باشيد


ممنون نوشین جان