عشق مامان و بابا احسانعشق مامان و بابا احسان، تا این لحظه: 14 سال و 10 ماه و 13 روز سن داره

خاطرات احسان مامان

مامان چرا زود صبح میشه

1392/1/20 9:35
نویسنده : مامان احسان
453 بازدید
اشتراک گذاری

سلام وروجک مامانقلب

   هر شب از دست تو وروجک اونقدر دیر میخوابیم که صبح توان بیدار شدن و سر کار اومدن نداریم مامانی .هر شب حدودای ساعت 10.30 الی 11 خاموشی میزنیم و میریم توی رختخواب که مثلا بخوابیم که تازه موتور تو و بابایی روشن میشه و اول شروع میکنید به قربون صدقه هم رفتنو دوستت دارم عاشقتمو و بعدش کشتی گرفتنو و بعد از نیم ساعت تا یک ساعت یکدفعه صدای گریه تو بلند میشه و شروع میکنی به غرغر کردنو به بابایی برعکس اول بازی که عاشقش بودی میگی برو بچه بد دیگه دوستت ندارم و میایی میچسبی به منو و میگی مامانی دوستت دارم مامانی عاشقتم مامانی نازنینم قد تموم دنیاها دوستت دارم و بعدش هم میگی شب بخیر و خداحافظ فردا میبینمت و اگر من یه کمی رو بهت بدمو و من هم قربون صدقه ات برم فیلمی که با بابایی بازی میکنی رو با هم تکرار میکنی ولی من علی رقم میل باطنیم مجبورم باهات سرد برخورد کنم تا تو بخوابی و ادامه ندی و سر چند دقیقه هم خوابت میبره ولی امان از بیدار شدن صبحت که با گریه همراهه و همش میگی مامان چرا زود صبح میشه ماکه تازه خوابیدیم.آخه مامان جون شب رو به موقع بخواب تا صبح هم خودت راحت بیدار هم ما.دوستت دارم عسلم عاشقانه .قلب

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (3)

محبوبه مامان الینا
20 فروردین 92 9:39
واااااااااای از دست این وروجک پس میگی چرا زود صبح میشه ؟ها قربون تو شیرین زبون خاله
نیلوفر
20 فروردین 92 19:54
وای منم این دردو میکشم.ولی خب چاره ای نیست/الان که هوا خوبه هرروز میبرمش پارک که وقتی میایم خونه بخوابه
نوشين مامان آريا
31 فروردین 92 11:31
عزيزم راست ميگي خيلي زود صبح ميشه نازتو برم كه اينقدر با احساسي