عشق مامان و بابا احسانعشق مامان و بابا احسان، تا این لحظه: 14 سال و 10 ماه و 13 روز سن داره

خاطرات احسان مامان

شکوفه های بهاری

1392/1/17 12:17
نویسنده : مامان احسان
483 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عسل طلاماچ

     چند تا عکس خونه مامان جون اینا کنار درختهای آلبالو و گیلاس ازتون انداختم که خیلی خوشگل شده من عاشق شکوفه های بهاری ام .درختهای باباجون اینا هم اولین باریه که شکوفه کردن دوستت دارم عسلی مامان .

فدای گلم بشم من

این هم یه عکس از احسانی و بابایی در حال تماشای تلویزیون

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (10)

مرجان مامان آران
17 فروردین 92 15:43
عزیزممممممم قربونت برم خوشگلم با این عکساتتتتتتت
نیلوفر
17 فروردین 92 16:47
▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒ ▒▒▒▒▓▒▒▓▒▒▒▒ ▒▒▒▒▓▒▒▓▒▒▒▒ ▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒ ▒▓▒▒▒▒▒▒▒▒▓▒ ▒▒▓▓▓▓▓▓▓▓▒▒ ▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒سلااااااااااااااااااااممممممممم سال نو مبارک مااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا اپییییییییییییییییییییییییییییییییییییییم
محبوبه مامان الینا
18 فروردین 92 7:53
عکسها خیلی بهاری و خوشگلن عزیزم عکس آخر خیلی بامزه بودامان از دست این وروجک
مامان نیروانا
18 فروردین 92 15:11
عزیز دلم! یه باغ گل کنار شکوفه های گیلاس و آلبالو.
اون عکس آخری هم که آخر شکار لحظه و هنره. آفرین مامانی و پسری و البته بابایی


ممنون از نگاه قشنگت
محبوبه مامان الینا
19 فروردین 92 9:00
سلام خواهر جونینمیدونی از دیدن کامنتهای پرانرژی که برام میذاری چقدر خوشحال میشم
خیلی دوست دارم عزیزم


فدات فدات
محبوبه مامان الینا
19 فروردین 92 10:26
چی شده عزیزم؟نگرانم کردی؟من منتظرم
محبوبه مامان الینا
19 فروردین 92 10:46
خصوصی داری عزیزم
محبوبه مامان الینا
19 فروردین 92 11:02
برو تو قسمت آخرین نظرات میبینی
محبوبه مامان الینا
20 فروردین 92 9:05
سلام معصومه جونم.خوشحالم که خوشحالی عزیزمخیلی دوست دارم


من همینطور باور کن
نوشين مامان آريا
31 فروردین 92 9:45
عزيزم ايشااله هميشه لبانت خندان و صورت قشنگت شاد باشه خيلي عكسهاي قشنگي شده جيگرتو با اين تماشاي تلويزيون