عشق مامان و بابا احسانعشق مامان و بابا احسان، تا این لحظه: 14 سال و 10 ماه و 14 روز سن داره

خاطرات احسان مامان

کوچولوی پر جنب و جوش

1391/12/21 9:36
نویسنده : مامان احسان
429 بازدید
اشتراک گذاری

سلام ماه مامان

   دیروز که با هم اومدیم اداره کلی بازی و جنب و جوش کردی جدیدا هم که نمیگذاری دوتا عکس درست و حسابی ازت بندازم ولی من با تمام سماجت چندتا عکس جالب ازت انداختم . همینطور در حال بازی بودی که یهو دیدم روی صندلی خیلی ناز و خوشگل خوابیدی اونقدر خسته بودی که خودت نشسته خوابیده بودی .تازه توی راه هم خواب بودی .وقتی هم که رسیدیم خونه هر کاری کردم بیدار شی باز هم خوابت میومد و من باز هم ازت در همون حالت عکس انداختم .

فدات

بقیه عکسها رو بفرمایید در ادامه مطلب ببینید:

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (6)

محبوبه مامان الینا
21 اسفند 91 10:52
سلام خواهر مهربونمخوبی؟کارات صفر شد؟واااااااااای من که هر چی جمع میکنم نمیدونم چرا کارام تموم نمیشه قربووووووووووون گل پسرم که اینقدر ناز خوابیده ماشاله
محبوبه مامان الینا
21 اسفند 91 12:25
وای از کار خونه نگو که واقعا خسته ام ( به این نتیجه رسیدم خامای خونه دار ارج و قربشون بیشتره والا خواهر جون


آره والا واقعا حق گفتی فدای دلت بشم خواهر
مرجان مامان آران
22 اسفند 91 10:13
عزیزمممممم چقدر ناز خوابیده حسابی شیطونی کردهههها
lمامان زهرا دختر دوست داشتنی
24 اسفند 91 13:46
دوست گلم این آخرین باری که تو سال 91 مهمون خونه ات میشم سال نو پیشاپیش مبارک .بهترین سال را برات آرزو مندم . دعا برای ظهور آقا امام زمان (عج) در موقع تحویل سال یادتون نره. با پست های آخر 70 تا 73 سال 91 بروزیم.
محبوبه مامان الینا
26 اسفند 91 9:26
معصومه جون نمیدونی چقدر از دیدن کامنتت خوشحال شدم عزیزمچشم حتما عسمو میزارم منم خوشحال میشم تو رو ببینم خواهر خوبمبابت دلداریت ممنون راستی به دستات روغن بادوم یا زیتون بزنی مثل قبلش لطیف و خوشگل میشه میخوای بری سفر به سلامتی؟





نه عزیز م عید هم میام سر کار
نوشين مامان آريا
26 اسفند 91 11:45
عزيز دلم خوابت برده خوابهاي خوب ببيني