عشق مامان و بابا احسانعشق مامان و بابا احسان، تا این لحظه: 14 سال و 10 ماه و 14 روز سن داره

خاطرات احسان مامان

عکسهای گریون گل من

1391/12/15 10:07
نویسنده : مامان احسان
529 بازدید
اشتراک گذاری

سلام نفس مامان

    امروز عکسهاتون رو تحویل گرفتم دوتا از قبل مونده بود و دوتا هم که با موضوع نوروز داشتی که توی هر دو عکس گریون بودی و به زور ازت عکس انداختن .آخه صبح روز عکسبرداری من بهت گفتم اگر خواستن موهاتونو با ژل درست کنن بگو مامانم گفته نه همین طوری خوشگل ترم شما هم به جای این حرف من گریه کرده بودیو و گفته بودی مامانم گفته عکس ننداز نمیدونم چرا حتما خودت دوست نداشتی چون شما هیچ وقت حرفهای منو جابجا متوجه نمیشی و درست عین حرفمو انجام میدیو ومیگی خلاصه عکسهای این دفعه این جوری شد ولی یه عکس خوشگل توی آینه داشتی که چاپ نکرده بودن که دادم برات چاپش کنن .

بمیرم برای چشمهای گریونتنفس

این دوتا عکس هم از دفعه پیش جا مونده بود که الان میگذارم

قربونت بشه مامان عاشق این خندیدن زور زوریتم

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (7)

مرجان مامان آران
15 اسفند 91 12:29
قربون عکسای خوشگلش برم
قربون اون اشک چشاش برم
گذاشتم خصوصی عزیزم


ممنون گلم اومدم
زری مامان مهدیار
15 اسفند 91 19:54
جیگر تو با این عکسات خاله جون
نبینم چشات بارونی باشه


محبوبه مامان الینا
16 اسفند 91 7:57
واااااااااااای عزیزمهیچوقت گریون نبینمت
قربونت برم که خواستی حرف مامان و گوش بدی اما اشتباهی متوجه شدی عزیزم خب مامانی راس میگی بچه به این قشنگی ژل چیه میمالن به موهای نازشون
احسان جونم در همه حاااااااال تک تکه


قربون محبتت خاله مهربون
محبوبه مامان الینا
17 اسفند 91 9:50
چکار کنم همش دلم واسه گل پسرمون تنگ میشه میام ببینمشچه خبر خواهر جونم؟کارهاتو شروع کردی؟
مامان زهرا دختر دوست داشتنی
18 اسفند 91 16:48
عکس ها زیبا بودند حتی با آنکه اشک حلقه زده تو چشماش معلومه
نوشین مامان آریا
19 اسفند 91 1:22
خیلی خوشگل افتادی احسان جون نبینم مرواریدی از چشمان قشنگت بریزه عزیزم
محبوبه مامان الینا
19 اسفند 91 9:19
سلام عزیزم خوبی؟خب الحمدلله تقریبا نصف کارهاتو انجام دادی زیاد به خودت فشار نیار انشاله تا آخر هفته بقیه کارهاتم تموم میشه عزیزماحسان نازمو ببوس


ممنونم خواهر مهربونم