عشق مامان و بابا احسانعشق مامان و بابا احسان، تا این لحظه: 14 سال و 10 ماه و 14 روز سن داره

خاطرات احسان مامان

سرماخوردگی

1391/7/9 11:08
نویسنده : مامان احسان
545 بازدید
اشتراک گذاری

ناراحتسلام پسر مهربونم قلب

     از سه شنبه تا حالا به قول خودت حال نداری و سرما خوردی مامان فدات شم که شما مریضناراحت شدی عزیزکم ولی خدا رو شکر از دیروز آبریزش بینیت بند اومده و فقط گلو درد و سرفه داری نفسم امروز هم رفتی مهد  امیدوارم که ظهر که میام دنبالت روبراه باشی گل مامان .حالا یه کم از احوالات این چند روز برات بگم : چهارشنبه که با هم نرفتیم اداره و من هم موندم پیشت و تا شب هم با هم کلی بازی کردیم بعد از ظهر هم با بابایی رفتیم دکتر .مامان فدات شم که آقای دکتر هم به آقایی و فهمیدگی شما ایمان آورد چون هر کاری باهات میکرد 56.gifصدات در نمیومد تازه لبخند لبخندهم میزدی .بعدش هم با همدیگه رفتیم خونه مامان جون اینا آخه عمو محمد اینا (بابای طیبه جون ) مهمون باباجون اینا بودن اونجا هم کلی بازی کردی تازه موقع برگشتن هم نمیخواستی برگردی و همش بهانه میگرفتی که من میخوام بمونم .صبح پنج شنبه هم بهانه مامان بزرگت رو میگرفتی (مامان بابایی) ولی نشد که بریم پیششون چون رفته بودن مهمونی خونه عمو حسین اینا .ولی بعد از ظهر با بابایی رفتیم پارک و کلی بازی کردیني ني شكلك .جمعه صبح هم من رفتم آرایشگاه و تا بعد از ظهر هم طول کشید تا مثلا موهامو فر کنم .وقتی برگشتم کلی ذوق کردی و قربون صدقه ام رفتی که مامان چقدر موهای فرفونکیت خوشگل شده وخلاصه کلی به من انرژی مثبت دادیlove roses 03 .تازه وقتی بابایی گفت که موهات چه بوی بدی میده (آخه مواد فر خیلی بد بوست خودم هم حالم داشت بهم میخورد)شما سریع پریدی منو بغل کردیو بغلموهامو بو کردی و رو به بابایی گفتی به به چه بوی خوبی میده ! هر روز هم دست به موهام میکشی و میگی مامان من موی فرفونکی خیلی دوست دارم love heart 10. دیروز هم حالت به نسبت روزهای گذشته بهتر بود  .اینم یادم نره بگم که دارو خیلی دوست داری و روزی هزار دفعه میگی حالم بده شربت بده . من هم وقت داروهات بهت دارو میدم و مواقع دیگه دمنوش پونه و عسل و چای زنجبیل و ... شما هم که کیف میکنی که به حرفت گوش میدم .امیدوارم همیشه سرحال و شاداب باشی عسل مامان.

مامان عکس ننداز 

 

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (7)

مامانی درسا
11 مهر 91 1:50
سلام ما دوباره اومدیم ..... بعد از یه وقفه دو ماهه ....... عزیزم خیلی خوشحالم از دوباره دیدن ذوی ماه پسرم یه دنیا بوس


سلام عزیزم بیصبرانه منتظرتون بودیم درسای نازم رو ببوس
مامان محمد سپهر
11 مهر 91 10:22
عزيزم موهاي فرفري مبارك.انشاء الله به عروسي
مامان محمد سپهر
11 مهر 91 10:23
خدارا شكر حال احسان خوب شده ما هم به روزيم
مامان زهرا
11 مهر 91 13:14
سلام خوبید 1. امیدورام هر چه زودتر گل پسرت بهتر شود 2. فر موهاتون مبارک باشه ...به سلیقه پسرتون ایمان دارم و ندیده میگم چقدر قشنگ شدی
نایسل
14 مهر 91 12:10
فداش بشم من ..... مبلاکککک باشه خوشملم
نایسل
14 مهر 91 12:10
فدات شم گلمممم همیشه بخنیدیننن
مامان زهرا دختر دوست داشتنی
14 مهر 91 14:03
دوست خوبم سلام اول از همه می خواستم از همراهی شما در بازنویسی وبلاگ دخترم تشکر کنم ( از صمیم قلبم ) دوم یک خبر اینکه تا بروز شدن پست های دخترم دیگه چیزی نمونده شاید 4 تا 5 پست دیگه ( زودتر از اونکه فکرش را می کردم تونستم وبلاگ را بازنویسی کنم ) پس لطف کنید و این چند تا پست بازنویسی شده را هم بازدید کنید و شما هم در مرور خاطرات با من شریک باشید دوستتون دارم یک عالمه