عشق مامان و بابا احسانعشق مامان و بابا احسان، تا این لحظه: 14 سال و 10 ماه و 13 روز سن داره

خاطرات احسان مامان

دختر و پسر

1391/6/25 10:16
نویسنده : مامان احسان
457 بازدید
اشتراک گذاری

سلام پسر کنجکاوملبخند

    دیشب موقع خواب تازه بازیت گرفته بود و میگفتی نخوابیم نخوابیم باشه بازی کنیم .ما هم که در مقابل خواسته شما همیشه سر تسلیم فرود میاریم قبول کردیم کلی با هم ماشین بازی کردیم از حق نگذریم این دفعه خودم هم حسابی بازی کردم و به قول شما لذت بردم بعد هم بعد از مدتی چندتا عکس ازت انداختم و بعد با همدیگه رفتیم که بخوابیم که تازه نطق شما باز شد و شروع کردی به سوال پیچ کردن من : مامان شما دختری یا پسر ؟گفتم دختر .پس مامان نیستی ؟چرا پسرم دختر ها مامان میشن پسر ها بابا . نه نه نه باید فقط مامان باشی باشهههههههههه .باشه پسرم فقط مامان میشم .پس یعنی دیگه دختر نیستی .خوب چرا هم مامانم هم دختر .نههههههههههه فقط مامان ! بعد از چند ثانیه سکوت : مامان دوستت دارم .منم دوستت دارم پسرم .مامان من هم بابا میشم ؟بله شما هم بابا میشی یعنی مامان نمیشم ؟نه پسرم دختر ها مامان میشن .چراااااااا؟ و این ماجرا تا حدود یک ساعتی طول کشید که آخرش دیگه قاطی کرده بودم که کیا مامان میشن کیا بابا .

این هم عکسهای دیشب:

 

اگه دوست دارید بفرمایید ادامه مطلب:

عاشقتم احسانم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (7)

نیلوفر
27 شهریور 91 11:38
سلام پسر گلی داری .با تبادل لینک موافقید


بله حتما
آناهیتا مامانیه آرمیتا
29 شهریور 91 14:15
سلام ممنون که به وبلاگمون اومدی عزیزمماشاله چه پسردوست داشتنی وعسلی دارید خداحفظش کنه همیشه شادوسلامت باشه وبامامانش بازیهای قشنگ کنه
چه سوال بامزه ای پرسیدی گل پسر همیشه شادباشید


ممنون خاله جون
نایسل
31 شهریور 91 0:11
آخ جان خاله فدات شهههههههههههههههه عسلی کلی خندیدیممم
مامان نيروانا
3 مهر 91 8:17
توي دستاي مهربون خدا هميشه ايمن باشي موفرفريِ موطلايي
مامان زهرا دختر دوست داشتنی
3 مهر 91 11:28
چه سوالات جالبی پرسیده واقعا نتیجه آخر بحث به کجا رسید اما شما هم خوب جواب دادید ها
زری مامان مهدیار
3 مهر 91 20:57
واااایی مامانی دقیقاً آقا مهدیار ما هم همین سوالها رو می پرسه و آخرش هم به این نتیجه می رسم که من فقط مامانم! نه دخترم نه پسر
مامان مهرسا
19 مهر 91 10:33
سلام . چه پسر شیرین زبونی خدا براتون حفظش کنه انشالله.بازم بهماسر بزنید خوشحال میشیم.