عشق مامان و بابا احسانعشق مامان و بابا احسان، تا این لحظه: 14 سال و 10 ماه و 13 روز سن داره

خاطرات احسان مامان

مهربون مامان

1391/6/19 15:27
نویسنده : مامان احسان
330 بازدید
اشتراک گذاری

سلام مهربونمقلب

      چند شبیه که وقتی میخواهی بخوابی بغلم که میکنی اول مثل همیشه میگی مامان خیلی دوستت دارم و بعدش میگی الهی برات بمیرم و وقتی ازت سوال میکنم چرا ؟ میگی تو بگو خدا نکنه پسرم و واقعا خدانکنه پسرم. این روزها خیلی راحت تر میری مهد بعد از ظهر هم که میارمت اداره پیش خودم راحت میخوابی خداروشکر .دایی محمد رضا یک میز از اداره خودشون آورده کنارم گذاشته روش برات پتو و بالش گذاشتم که راحت تر بخوابی و شما هم که مامان الهی فدات شم سر ساعت 2 لالا میکنی .میبوسمت عزیز مامانماچ

پ.ن : از اون موقعی که آوردمت اداره داری ورجه و وورجه میکنی فکر کنم بازم چشت کردم خودم داره خوابم میبره اما شما همچنان بالای منبر در حال صحبتی ماچ

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (8)

بابای دوقلوها
19 شهریور 91 9:38
آفرین به احسانی مهربون که اینقد مامانیشو دوس داره
بابای دوقلوها
19 شهریور 91 9:38
سلام تو مسابقه "نی نی های با حجاب" شرکت کردیم. زینب زهرا خوشحال میشن اگه بهشون رای بدید. زمان شروع رای گیری از روز شنبه 1391/06/18 تا پایان روز دوشنبه1391/06/20 http://koodakeman91.niniweblog.com/post347.php در قسمت نظرات بنویسید عکس شماره 7
باران دختر آسمانی
19 شهریور 91 9:53
سلام دوست عزیز ممنون میشم به وب زیر بروید و به شماره 26 دخترم رز رای بدید با تشکر http://lavashak.niniweblog.com/post36.php
مامان پریسا
19 شهریور 91 12:52
سلام پریسا در مسابقه ی نی نی با حجاب شرکت کرده . مهلت رای دادن تا فردا 2 شنبه هستش. ممنون میشم رای بدید. پریسا 30 http://koodakeman91.niniweblog.com/cat44.php
نایسل
19 شهریور 91 14:20
شادي
19 شهریور 91 18:07
سلام ماماني احسان خوبين گل پسرخوبن .فقط ميخواستم عرض ادب كنم.گل پسر رو ببوسين. قربان شما زهرا
مامان نيروانا
20 شهریور 91 7:59
عزيزم،‌خوشحالم كه احسان جون با مهد كنار اومده. چه خوب كه ظهر به بعد باهاتونه. ايشالا هميشه زنده و پاينده باشه شيرين زبونِ كوچك


ممنون خاله فریبا
مامان زهرا دختر دوست داشتنی
3 مهر 91 11:30
خوش به حالت که می تونی احسان جون را ببری سر کارت

دختر من از 7 صبح تا 4 بعدازظهر مهد کودک است
دلم کلی براش می سوزه


البته اینجا هم هر روز یه ماجرایی دارم ولی خوب ...