عشق مامان و بابا احسانعشق مامان و بابا احسان، تا این لحظه: 14 سال و 10 ماه و 13 روز سن داره

خاطرات احسان مامان

ماه رمضان

1391/5/1 9:25
نویسنده : مامان احسان
570 بازدید
اشتراک گذاری

سلام پسر مودب مامانماچ

         دیروز روز اول ماه رمضان بود با اینکه فکر میکردیم روزه داری توی این فصل سال خیلی سخت باشه ولی هم من هم بابایی با کمک خدا راحت روزه گرفتیم انشالله تا آخر ماه هم همینطور باشیم .دیشب قبل از افطار من و بابایی داشتیم سفره افطار رو آماده میکردیم که شما هم به جمع دو نفره ما پیوستی شروع به کمک کردن کردی پشت سر هم  ،هم میگفتی مامان اینو بخور مامان اونو بخور منم برات توضیح میدادم که من روزه ام تو هم در جواب میگفتی خوب منم روزه ام  ولی همچنان خرما و گردو میل میکردی .مامانی الهی فدات بشم اگه بدونی چقدر منو بابایی لذت بردیم که کنار شما فرشته مهربون روزه مون رو افطار کردیم امیدوارم همیشه سالم و شاد باشی پسر گلم.امروز صبح هم چون ساعت کار بابایی و من با هم متفاوته بابایی زودتر رفت و ماشین رو گذاشت برای ما و ما باهمدیگه از خونه اومدیم بیرون کلی ذوق میکردی که من رانندگی میکردم و پشت سر هم میگفتی آفرین مامان آفرین .بعدش هم گذاشتمت خونه مامان جون اینا و خودم اومدم سر کار خوش باشی گلم.راستی داشت یادم میرفت که بگم دو سه روزیه که سوره توحید و کوثر رو کامل یاد گرفتی و هر شب موقع خواب برامون میخونی قران روشنگر راه و نگهدارت باشه پسرم .

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (11)

مامان احسان
1 مرداد 91 15:06
نمازو روزتون قبول..
مارو هنگام دعای دم سحر فراموش نکنین


حتما شما هم همینطور
مامانی درسا
2 مرداد 91 1:07
آفرین پسرم خیلی ماهی عزیزم ....... قرآن نگهدارت باشه ......
بابای دوقلوها
2 مرداد 91 8:57
سلام فرارسیدن ماه مبارک رمضان رو بهتون تبریک میگم
مامان آویسا
2 مرداد 91 11:46
طاعاتتون قبول. مارو سرافطار دعا کنید. پسر گل دوتا یکی به خاطر ماه بودن و دومی هم به خاطر حفظ قرآن ببوس


چشم خاله جون
مامان زینب خانم
2 مرداد 91 11:49
سلام تبریک میگم ماه مبارک رمضان را التماس دعا فرشته کوچولوتون رو هم ببوسید ماشالله
مامان سمانه
3 مرداد 91 3:23
طاعات و عباداتتون قبول باشه و مارو هم از دعاتون بی بهره نذارید
و افرین به گل پسر زرنگ که اینقدر خوب سوره قران و حفظ کرده
من همیشه میگم احسان جون پسر خیلی باهوشیه
و کاملا" حق با من بوده


شما هم مارو رو دعا کنید ممنون از لطفی که احسان دارید خاله جون
زهرا از نی نی وبلاگ213
3 مرداد 91 13:13
خصوصی داری
مامان نگار
3 مرداد 91 22:05
طاعات و عباداتتون قبول باشه مامان مهربون
مامان زهره
4 مرداد 91 12:02
عزيز دلم كه هوس كرده خرما و گردو بخوره نوش جونش .گوشت بشه به تنش الهي. روزه هاي شما هم قبول باشه (منظورم شما - بابا و ماماني مهربون)
مامان زهرا
4 مرداد 91 12:31
سلام
مرسی که به ما سر زدید

خدا احسان جون را براتون نگهداره

التماس دعا سر سفره افطار


ممنون حتما عزیزم شما هم همینطور
نسترن(مامان نیروانا)
4 مرداد 91 16:17
الهی فدای اون دل پاک و روشنت بشم...خاله موقع خوندن قران در این ماه ما رو هم فراموش نکن...دوست دارم گل قشنگم