عشق مامان و بابا احسانعشق مامان و بابا احسان، تا این لحظه: 14 سال و 10 ماه و 4 روز سن داره

خاطرات احسان مامان

پسر مهربونم

1391/3/16 11:05
نویسنده : مامان احسان
570 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عسلم

یکشنبه صبح مامان جون اینا رو بردیم فرودگاه برای اینکه برن مکه .شما از صبحش بهانه گیری میکردی که باید من رو هم ببرید .مامان اللهی فدات شم مهربونم . من و شما و بابایی هم این چند روز که مامان جون اینا نیستن باید بمونیم خونشون آخه تا حالا چند بار خونه همسایه هاشون دزد اومده .شما رو هم که با خودم میارم اداره .مهد هم که نمیری الان هم که دارم مینویسم خوابیدی روی چند تا صندلی که کنارمه .بمیرم مامانی که خسته شدی .چند تا عکس  توی فرودگاه ازتون انداختم که میگذارم برات .سوار این ماشینک ها شده بودی و کیف میکردی .عکسهای بعدی هم پارک نزدیک خونه مامان جون ایناست که مشغول خوردن بستنی هستی . دیشب موقع خواب بازم برام love ترکوندی : مامانی بخواب مامانی خوشگلم بخواب .دوستت دارم مامانی آخه خدا شما رو به من داده .الهی شکرت که مامانه به این خوشگلی به من دادی .وااااااااااااای عزیزم وقتی اینا رو بهم گفتی از خوشحالی گریه ام گرفته بود بابایی هم همش میگفت ماشالله پسرم ماشالله . مامان فدات بشم .عاشقتم عزیزمشکلکهای جالب آروین و از این که الان پیشمی خوشحالم عسلکم .لبخندراستی دیروز هم روز پدر بود رفتیم خونه بابابزرگ اینا همه اونجا بودن کلی با حنانه و مطهره بازی کردید .روز پدر رو هم به خودت که الان یه مردی و ایشالله خودتم یه روز بابا میشی هم به بابایی  هم به بابابزرگ و هم به باباجونی که الان توی مدینه هستن تبریک میگم و امیدوارم سالیان سال سالم و سلامت باشید دوستتون دارم از صمیم قلب قلب

عسل مامان در فرودگاهفدات با اون رانندگی کردنتقربون بستنی خوردنت عسلک

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (6)

نایسل
16 خرداد 91 17:05
وای عزیزززز دلم چه زبونی هم داری
ماشالا هزار ماشالا
شیرین زبونم


ممنون خله جونی ایشالله خدا یه شیرین زبونم به شما بده
نایسل
16 خرداد 91 17:05
آره میدونم اما خوب چی کار کنم شوشوی من خیلیی اهل بیرونه و خونه طاقتش نمیاد
نایسل
16 خرداد 91 17:05
من میرم پیاده روی خودمم خیلی کم میخورم میخوام نی نی بیارم دارم لاغر میکنم

ایشالله
مامان سمانه
17 خرداد 91 13:00
آخي به سلامتي برن و برگردن احسان جون خوشتيپ خيلي نازي
مامان صدف
21 خرداد 91 9:03
وای که چه کیفی کردی وقتی این جمله های نابو شنیدی
نایسل
22 خرداد 91 14:19
مرسی عزیززززززززز دلم منم بدون شما میمیرم