عشق مامان و بابا احسانعشق مامان و بابا احسان، تا این لحظه: 14 سال و 10 ماه و 14 روز سن داره

خاطرات احسان مامان

خانوم ها با خانوم ها آقاها با نی نی ها

1391/2/10 10:04
نویسنده : مامان احسان
549 بازدید
اشتراک گذاری

سلام نی نی بزرگ مامانماچ

        هفته گذشته کلی خوش گذشت رفتیم شمال البته به مناسبت تولد مامانی ،بابایی بردمون شمال به شما که خیلی خوش گذشت به زودی عکسهاشو میگذارم . چند وقتیه که به شما میگیم مرد شدی بزرگ شدی که یک دفعه داد میزنیو و میگی من نی نی بزرگم فهمیدی ؟ هر وقت هم که من و بابایی میخواهیم با هم صحبت کنین میایی وسط و میگی خانومها با خانومها صحبت میکنن آقاها با نی نی ها .ازتون هم که سوال میکنم یعنی چی جواب میدی یعنی تو با بابایی حرف نزن برو  من میخوام با بابایی صحبت کنم فهمیدی؟ الهی مامان فدات شم شیرینمخندهاینجا هم داشت برنامه فیتیله رو پخش میکرد که گفتی مامان بیا میخوام با عمو ها عکس بندازم .قلب

گل پسر عاشقتمجیگر طلا درحال تماشای برنامه فیتیله

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (1)

مسافران آسمانی
10 اردیبهشت 91 10:18
به به احسان جون...نی نیه بزرگ...
چه عکس خوشکلی هم گرفتی عزیزم...
خب مامانی راست میگن دیگه مردا با مردا ، خانما با خانما...
حالا شما سرت بی کلاه مونده و دختر نداری...مشکل شماست نه نی نی بزرگه...


آره عزیزم احسان خیلی شبیه منه حتما یک بار عکس بچه گی های خودمو میگذارم .اصلا نمیتونید متوجه بشید که منم یا احسان