عشق مامان و بابا احسانعشق مامان و بابا احسان، تا این لحظه: 14 سال و 10 ماه و 14 روز سن داره

خاطرات احسان مامان

مامان من ناراحتم

1391/1/30 13:30
نویسنده : مامان احسان
502 بازدید
اشتراک گذاری

سلام بزرگمرد کوچک

  این روزها هوا خیلی بارونی و قشنگه .دیروز که با بابایی از سرکار اومدیم خونه مامان جون اینا دنبالت مامان جون گفت بعد از سه روز هنوز وضعیت مزاجیت خوب نشده و توصیه کرد برای اینکه راحت تر بشی برات زیتون بگیرم تا بلکم شکمت راحت بشه خلاصه وقتی میومدیم خونه یادمون رفت بگیریم بخاطر همین بابایی برات کاهو و کیوی آورد تا بخوری ماشالله شما هم که عاشق هر دوتاشی یک دل سیر خوردی تا موقعی هم که میخواستیم بخوابیم چند بار رفتی دستشویی . ساعت حدودا ١٠.٣٠ بود که رفتیم خوابیدیم .نزدیکیهای ساعت یک بود که دیدم اومدی پیش ما خوابیدی ؛خواستم بغلت کنم دیدم خیسی ،فکر میکنم سردیت کرده بود .صدات کردم گفتم :احسانم مامانی چرا جیش کردی ؟تازه فهمیدی چی شده .شروع کردی به گریه .ازتون سوال کردم من که چیزی نگفتم چرا گریه میکنی الن میبرم میشورمت لباسهای تمیز هم تنت میکنم چرا گریه میکنی؟جواب دادی:مامان من ناراحتم ناراحتم آخه چرا جیش کردم ،فرشته مهربون نبینه . دیگه برام جایزه نمیاره ؟ بغلت کردم و با همدیگه گریه کردیم من از گریه تو گریه میکردمو تو از خجالت .الهی مامان فدات شم تمیز عزیزم .بابایی هم بیدار شد کلی بغلت کردیمو دلداریت دادیم تا خوابیدی .دوستت دارم پسر ناز و مهربون .

قربون خنده هات عسلممهربون مودب دوستت دارم

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (4)

مسافران آسمانی
29 فروردین 91 9:59
سلام معصومه جون ممنون که به وبلاگمون سر زدی...و بابت پیام دوستی و لینک وبلاگمون بازم ممنون...اما خانمی آدرس وبلاگتونو نذاشته بودی کلی توی اسمای احسان سرچ کردم تا پیداتون کردم عزیزم...منم با کمال میل شما رو لینک میکنم و از دوستی با شما و احسان جون خوشوقتم...بازم به دیدنمون بیاین...
مامان محیا
29 فروردین 91 13:32
نمیدونم چرا گریه ام گرفت... طفلی!!!!
مامان محیا
29 فروردین 91 13:34
خیلی جالب بود . اینجا برات پیغام گذاشتم و رفتم سراغ نظرام دیدم شما هم گذاشتی...
مامان محیا
29 فروردین 91 13:41
عزیز من تو اتوماسیون دانشگاه چک کردم اصلا چنین کسی نیست. شاید تو شاخه علوم پزشکی باشن. اونا کاملا از ما جدا هستن

ممنون عزیزم آره اتفاقا علوم پزشکیه