عشق مامان و بابا احسانعشق مامان و بابا احسان، تا این لحظه: 14 سال و 10 ماه و 14 روز سن داره

خاطرات احسان مامان

مرد کوچولو

1391/1/30 13:41
نویسنده : مامان احسان
398 بازدید
اشتراک گذاری

قلبسلام حاج احسان آقا قلب

         کلی بزرگ شدی مامانی . حرفهای بزرگ بزرگ میزنی .دوستت دارم به اندازه تمام دنیا . نگاهت آرومم میکنه .بوسه هات امیدوارم میکنه و حرفهات دلگرمم .دوستت دارم مامانی دوستت دارم.میبوسمت دلم برات تنگ شده سر کار اومدن برام خیلی سخت بود آخه یکماه بود که پیش هم بودیم .راستی بالاخره بهد از حدود ٢ ماه رفتیم خونمون مستقر شدیم روز دوم عید.شب اول که توی خونمون بودیم موقع خواب من مدل خونه بغلی رو برای بابایی توضیح دادم و گفتم: اول یه هال کوچیک بود بهد یه هال بزرگ بعدش کمد دیواری و اتاق خوابها و... بعد خوابیدیم .از اون شب به بعد همین که میریم توی رختخواب شما شروع میکنی : اول یه هال کوچیک بعد یه هال بزرگ بعد... خلاصه فکر کردی هر شب موقع خواب باید این لالایی رو بخونی و بخوابی الهی مامان فدات بشم عاشقتم مامانیقلب

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (0)