عشق مامان و بابا احسانعشق مامان و بابا احسان، تا این لحظه: 14 سال و 10 ماه و 13 روز سن داره

خاطرات احسان مامان

خونه مادر بزرگ

1391/1/22 13:15
نویسنده : مامان احسان
737 بازدید
اشتراک گذاری

ژست گل پسرخوش تیپ مامان

سلام عسلی مامان لبخند

خیلی آقا شدی ماشالله حرفهایی میزنی که آدم بزرگها میزنن تازگی ها برای اتاقهای خونمون اسم گذاشتی : اتاق مامان بابا ،اتاق آقا احسان و جالب تر از همه به اتاق سوم که من اتاق نشیمنش کردم میگی اتاق شیدایی . هراز چند گاهی هم از من میپرسی مامان دوسم داری بگو دوسم داری بگوووو.مامانی دوستت دارم باور کن از تمام عالم و آدم بیشتر دوستت دارم ولی گاهی اوقات مجبورم باهات جدی برخورد کنم بزرگ که بشی وقتی ایشالله خودت پدر شدی متوجه حرفم میشی بازم میگم پسرم دوستت دارم.راستی درباره عکسهای بالا : پنج شنبه رفته بودیم خونه بابابزرگ اینا که دیدیم شکوفه های گیلاسشون باز شده با زور این دوتا عکس رو از دور ازت انداختم آخه همین که من نزدیک میشدم شما فرار میکردی قربون زبل خانم بشم من دوستت دارم عسلم لبخند

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (5)

مامان محیا
22 فروردین 91 13:33
سلام. خداییش ما امروزیها کلی خرج دکور خونه هامون میکنیم. اما خونه مامان بزرگها یه چیز دیگست. حتی بدون دکور..


واقعا، محیا گلی رو ببوس
مامان سمانه
24 فروردین 91 4:49
قربون شیطونیهات گل پسر
نایسل
27 فروردین 91 16:06
قربونت بررم نظر قبلی مو تایید نکن دوست دارم مرسی بهم کمک میکنی دلداری میدی مهربونم
زهرا
12 اردیبهشت 91 14:26
سلام مامان معصومه خوبین آقااحسان خوبن. خداحفظشون کنه براتون.ماشالله پسرنازی دارین.راستی مامانی من از دوستای طیبه جونم وازطریق ایشون با وب شما آشناشدم.قربان شما زهرا


سلام زهرا جون ممنون که به ما سر زدید من نمیتونم وارد وب شما بشم چرا ؟


زهرا
17 اردیبهشت 91 17:47
سلام مامان معصومه خوبین گل پسرتون چطوره؟ولا نمیدونم چرا