عشق مامان و بابا احسانعشق مامان و بابا احسان، تا این لحظه: 14 سال و 10 ماه و 14 روز سن داره

خاطرات احسان مامان

بوس

1390/12/7 11:57
نویسنده : مامان احسان
515 بازدید
اشتراک گذاری

 

شکلکهای جالب و متنوع آروین

سلام پسر مهربونمماچ

دیشب با بابایی رفتیم تلویزیون خریدیم به خاطر همین باز هم دیر اومدیم خونه مامان جون اینا وقتی رسیدیم شما پریدی بغلم کردی فدای مهربونیات گفتی مامان خسته ای ؟گفتم آره مامانی . مثل همیشه صورتم رو توی دستهای کوچولوت گرفتیو از دو طرف بوسم کردی بعد هم حسابی بغلم کردی و گفتی مامان حالا خستگیت در اومد . وای پسرم نمیدونی وقتی بغلم میکنی چقدر لذت میبرم اون لحظه رو با تمام دنیا عوض نمیکنم دوستت دارم پسرم عاشقتم احسانم.قلب

مادر بودن را نه برای مادر خطاب شدن نه برای بزرگی وجودش

مادربودن را برای باتو بودن

                                         دوست دارم..Purple and Yellow Butterfly

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (7)

مامان حنا
8 اسفند 90 1:37
سلام عزیزم خوبی؟؟؟؟؟؟
احسان جونم خوبه؟؟؟؟؟؟
تی ویتون هم مبارکه ایشالله به دل خوش ازش استفاده کنید
خدا احسان جون رو هم براتون نگه داره
معصومه جان شرمنده نمی دونم شمایید یا یه مامان احسان که توی لینکام هست دیروز برام کامنت گذاشته بودید؟؟؟؟؟؟
اگه شمایید حسابی شرمندتون شدم چون اوایل یه لینک دیگه دارم که اغلب اوقات میومد وبیشتر اسم اون برام آشنا بود فکر کنم یه سری دیگه هم برام کامنت گذاشته بودی من اشتباها به اون سر زدم و فکر کردم اونه که میگه چرا به ما سر نمیزنی
شما به فکرم نیومدی اگه ممکنه اسمتون رو طوری بنویسید که با اون لینکم اشتباه نگیرمتون
فدای مهربونیات احسان جونو ببوسید


سلام دوستم بله من بودم ببوس حنانه جونو
مامان آویسا
8 اسفند 90 14:29
سلام عزیزم. وای نمی دونی دلم یه دفعه برای آویسا تنگ شد.خدا احسان جون رو برات حفظ کنه.از طرف من پسر گل رو ببوس.راستی تلویزیونتون هم مبارک باشه .به شادی انشاالله


ممنون عزیزم منم دلم برای احسان پر میزنه ولی مجبورم هر روز تا ساعت 5.30 بعد از ظهر نبینمش .خیلی طولانیه نه؟
نایسل
8 اسفند 90 14:54
عزیززز دل مهربونمم مرسی فدات شم مرسی اینقدر بهم لطف داری
وای چه پسر جیگریییی داری خوش به حالت بغلت میکنه فدات شم
خوش به حالت مادری برای منم دعا کن عزیزززز دلممم
مرسیی


وای عزیزم ببین چطوری توی اداره گریه منو درآوردی ها قول میدم بهت به زودی تو هم مامان میشی دوستت دارم مهربونم
نایسل
8 اسفند 90 14:54
منم با افتخار لینکت کردم مهربونم
نایسل
9 اسفند 90 11:20
عزیزززززز دلم نهههههه چرااااااا

من عاشق بچه های سفیدد وووو بورمم کلی آب دریا خوردم
بچم بور بشه
خدا برات نگهش داره فدات شم


سلام عزیزم انشااله خدا همونیو که میخواهی بهت بده یقین داشته باش .
مامان محیا
10 اسفند 90 9:52
خدا نگهش داره!!! تی وی نو مبارک عزیزم...


ممنون گلم محیا گلی رو ببوس
مامان سمانه
12 اسفند 90 5:26
مبارکتون باشه و همیشه شاد باشین

ممنون عزیزم