عشق مامان و بابا احسانعشق مامان و بابا احسان، تا این لحظه: 14 سال و 10 ماه و 1 روز سن داره

خاطرات احسان مامان

اين روزها

1394/9/22 21:25
نویسنده : مامان احسان
663 بازدید
اشتراک گذاری

محبت

​سلام ماه خوشگلم محبت

   اينروزها برام خيلي زود و پشت سر هم ميگذره به قول معروف وقت سر خاروندن هم ندارم . ساعت حدوداي دو ميايي اداره پيشم و بعد ناهار يكي از مشق هاتو مينويسي و با هم مياييم خونه و دوباره دفتر و كتاب و بساط ميكنيم و دو سه ساعتي مشق و جمله نويسي و املاء و صدا و كشي و.... انجام ميدي. من هم كنارت .هر حرفي رو كه ياد ميگيري كلي ذوق ميكني و سريع ميري سراغ كتاب بنويسيمت و نگاه ميكني كه ببيني حرف بعدي چيه .هر شب هم ميزني شبكه بازار و از روي زير نويسش مينويسي و ميبري براي خانومتون و كارت امتياز ميگيري. يكشنبه ها رو خيلي دوست داري چون دو زنگ ورزش داريجشن .عاشق رياضي هم هستي .همه تكليفهاتو انجام ميدي و آخر سر كتاب رياضي رو انجام ميدي آخه به نظرت رياضي تفريحه و خستگي رو از تنت در مياره بغل.خودم هم كه درسهام خيلي سخت و آزار دهنده شده و نزديك امتحاناتم هم هست و خيلي استرس دارم .اين سه روز تعطيلي هم كلا داشتم درس ميخوندم .دوستت دارم عشق با سوادم .راستي خيلي هم خوش خط مينويسي عسلم .يه عالمه عكس هم دارم كه بزودي برات ميگذارم محبت

بغلاولين باري كه برام جمله نوشتي گلمبغل

محبتكلي برف بازي كرديم محبت

يك روز در مدرسه محبت

عكس يلدا در مدرسهمحبت

اين هم عكس خودمچه زود بزرگ شدم و ....

 

پسندها (2)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (9)

مامان آویسا و علی کوچولو
25 آذر 94 11:16
به به معصومه جون چه عجب؟!!خوبی عزیزم.انشاالله همیشه خوش باشین
محبوبه مامان الینا
29 آذر 94 12:31
سلام. پس حسابی مشغول تحصیل علم و دانش هستین انشاله زودتر درست تموم شه خواهر چون خودم کشیدم میدونم روزهای امتحان خیلی اعصاب خوردی داره من فدای اون پسر خوشگل باسواد خوش خط ریاضی دان میشم
مامان احسان
پاسخ
سلام عزيزم ممنون از ابراز همدرديت دوستت داريم يه عالمه
مامان صدف
29 آذر 94 14:29
وقتی به این فکر میکنم که سال دیگه منم کلاس اولی دارم مو به تنم سیخ میشه
مامان احسان
پاسخ
آره خيلي سخت و وقت گيره خودشون هم خيلي اذيت ميشن
آیلار
4 دی 94 15:09
سلام خوشحال میشم به منم سر بزنید و وارد کانال تلگرامم بشید کارم در ارتباط با طراحی تم تولد برای بچه ها و بزرگسالان هست
نقاش کوچولو
7 دی 94 0:16
با سلام از اونجایی که دیگه بیشتر بچه ها تبلت دارند خواستم بهتون یک نرم افزار آموزشی واسه کودکان در موضوع آموزش مرحله به مرحله نقاشی معرفی کنم اسم این نرم افزار نقاش کوچولو هست که داخلش آموزش نقاشی انواع گلها ، حیوانات جنگل و دریایی ، انواع وسایل نقلیه از ماشین گرفته تا تانک ، پرندگان و حشرات هست . دیگه با داشتن این نرم افزار هم به تقویت قدرت حافظه و خلاقیت کودکتون کمک میکنه و هم یک سرگرمی سالم براش میشه شما میتونین این نرم افزار رو از کافه بازار و از آدرس پایین تهیه کنید . https://cafebazaar.ir/app/demo.drawing.khanevadeha/?l=fa با تشکر از شما واسه اینکه وقت گذاشتین و این مطلب رو خوندین
مامان زهره
12 دی 94 15:46
سلام. چقدر بامزه بودی وقتی کوچولو بودی. عزیزم. وااااای چه برف بازی کیف میده منم برف میخوااااااااااااااام. وبلاگ محمدصدرا با یک خبر آپ کردم عزیزم منتظرتم. بوووووووووووووووووووووووووس
مامان زهره
17 بهمن 94 15:11
سلام عزیزم خوبی؟ خیلی وقته از احسان عزیز و دوست داشتنی مطلب نذاشتی گلم. منتظریما. محمدصدرای منم دوساله شد و تولدشه. دوست داشتی به تولدش بیا.
مامان زهره
28 فروردین 95 1:07
سلام عزیزم سال نو تون مبارک باشه. امیدوارم امسال به تمام آرزوهای قشنگتون برسید.
مامان زهره
28 فروردین 95 1:08
راستی نزدیک چهار ماه هست که ما عکسهای قشنگتون ندیدم ها . منتظریم. من خیلی وقته آپیدم عزیزم وقت نکردم خبر بدم.