عشق مامان و بابا احسانعشق مامان و بابا احسان، تا این لحظه: 14 سال و 10 ماه و 1 روز سن داره

خاطرات احسان مامان

تولد ماماني

1394/2/4 13:25
نویسنده : مامان احسان
573 بازدید
اشتراک گذاری

سلام ماه خوشگلمزیبا

    اول ارديبهشت ماه تولدم بود ماماني .شما و بابايي برام يه گوشي تلفنجديد خريديد و مامان جون و بابا جون و دايي محمد رضا و دوستاي گلم هم با هديه هاي خوشگلشون شرمنده ام كردندخجالت .بعد از ظهر با هم رفتيم پارك و شما حسابي بازي كردي و شام هم رفتيم بيرون .به شما كه حسابي خوش گذشت هم پارك رفتي و هم به يك گوشي جديد با بازيهاي جديد رسيدي .آخه ماماني هر چي من داشته باشم بيشتر از خودم شما ازش استفاده ميكني .دوستت دارم ماه مهربونم .بغل

پسندها (1)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (5)

انواع مدل های مانتو
4 اردیبهشت 94 13:45
شیک ترین مدل های مانتو مجلسی مدل های مانتو تابستانی 94 جدیدترین مدل های آرایش و مدل لباس و ... هرروز با مدل های جدیدتر . با ما همراه باشید
نیکتا
4 اردیبهشت 94 14:06
_________________.-'.....&.....'-. ________________\.................../ _______________:.....o.....o........; ______________(.........(_............) _______________:.....................: ________________/......__........\ _________________`-._____.-'شاد باشي مهربون ___________________\`"""`'/ __________________\......,...../ _________________\_|\/\/\/..__/ ________________(___|\/\/\//.___) __________________|_______|آرزومند آرزوهــــاي قشنگت ___________________)_ |_ (__ ________________(_____|_____) ............ *•~-.¸,.-~* آپ کردم *•~-.¸,.-~*........... سلام خاله جون . خوشحال میشم به من سر بزنید. راستی اگر با تبادل لینک موافقید بگید تا لینکتون کنم و شما هم منو لینک کنید
مامان احسان
پاسخ
سلام عزیزم من لینکتون کردم
محبوبه مامان الینا
5 اردیبهشت 94 7:24
معصومه نازنینم تولدت هزاااااااااااارااااااااااااااان باااااااااااااااااااااااااااار مبااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااارک به به گوشی ِ جدید هم مبارک خودت و احسان نازنینم باشه
مامان احسان
پاسخ
سلام خواهری مهربونم ممنون از لطفت
مامی کیانا
5 اردیبهشت 94 9:19
تولدت مبارك خانومي ايشالا هميشه سالم و شاد باشي
مامان احسان
پاسخ
ممنونم مونا جونم
زری مامان
20 اردیبهشت 94 23:45
تولدت با تاخیر مبارک معصومه خانوم گل ممنون که به یادمون بودی عزیزم یه کمی مشغله دارم و خیلی وقت نمی کنم به وبلاگ سر بزنم ولی کلی دلتنگتون بودم و هستم
مامان احسان
پاسخ
سلام زری جان ممنون که به ما سر زدی عزیزم امیدوارم همیشه شاد باشی دوستم